شناسهٔ خبر: 66706845 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

خودروی پرفروش بازار اروپا به ایران می‌آید/ عکس

برند باسابقه و معتبر ام‌جی بالاخره قرار است با محصولاتی جذاب و خاص به بازار ایران برگردد. یکی از این خودروهای جدید که ام‌جی ۴ نام دارد، با استقبال خوبی در اروپا مواجه شده و جزو پرفروش‌ترین خودروهای بازار اروپا به‌حساب می‌آید.

صاحب‌خبر -

امیرمسعود عابدین_ ام‌جی ۴ از جمله خودروهای چینی باکیفیتی به‌حساب می‌آید که انتظار داشتیم در میان موج ورود خودروسازان مختلف به ایران، حضور داشته باشد. این خودرو بر روی پلت فرم Nebula قرار دارد و به همین دلیل توانست تست تصادف معتبر یورو انکپ را با موفقیت پشت سر بگذارد.

خودروی پرفروش بازار اروپا به ایران می‌آید/ عکس

چراغ‌های تیز، خطوط تیز در نمای جلو و لوگوی بزرگ MG روی کاپوت باعث شده تا این خودرو به‌شدت قابل‌تشخیص و متمایز از سایر خودروها باشد. چراغ‌ها در قسمت عقب از طراحی Y شکل استفاده می‌کنند. اسپویلر و دیفیوزر بزرگ، این خودرو را اسپرت جلوه داده است.

خودروی پرفروش بازار اروپا به ایران می‌آید/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، فضای داخلی دارای سه طرح رنگی مشکی، سیاه و خاکستری و قرمز و سفید است. فضای داخلی مجهز به فرمان دو پره D کات، نمایشگر کیلومتر شمار ۷ اینچی و صفحه‌نمایش مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی است. کنسول وسط دارای یک پد شارژ بی‌سیم و یک شیفتر چرخشی است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به سیستم دوربین فراگیر ۳۶۰ درجه، ورود بدون کلید و سیستم تصفیه هوا اشاره کرد.

از نظر ایمنی، این خودرو مجهز به دوربین و رادار برای پشتیبانی از سیستم کمک رانندگی سطح ۲ خود است.

خودروی پرفروش بازار اروپا به ایران می‌آید/ عکس

نسخه وارداتی‌ ام‌جی ۴ محور عقب بوده و ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتون متر گشتاور دارد. حداکثر سرعت این خودرو به ۱۶۱ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. ام‌جی ۴ به باتری ۶۴ کیلووات ساعتی مجهز شده و قادر است پس از هر بار شارژ، ۴۳۵ کیلومتر مسافت را طی کند (بر اساس استانداردهای اروپایی). شتاب این خودرو حدود ۷٫۷ ثانیه اعلام شده است.

این خودرو هم‌اکنون در شوروم مرکزی فردا موتور در چهارراه پارک‌وی به نمایش گذاشته شده است.

خودروی پرفروش بازار اروپا به ایران می‌آید/ عکس

۲۲۷۳۲۲

نظر شما