شناسهٔ خبر: 66706106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسابقه چرتکه ویژه دختران در سرخه برگزار شد

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه از برپایی مسابقه چرتکه ویژه دختران همزمان با دهه کرامت در سرخه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جشن فرشته ی مهربانی به مناسبت دهه ی کرامت و روز دختر با همکاری  هیئت ورزش همگانی شهرستان سرخه در پیش دبستانی نام آوران سرخه برگزار شد.

فاطمه صفا رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه در خصوص برنامه های ورزشی اجرا شده در سطح شهرستان در این ایام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ویژه برنامه های متنوع ورزشی با حضور بیش از ۳۹ نونهال دختر برگزار و در پایان به دختران این پیش دبستانی هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.

او افزود: همچنین به همین مسابقات ورزشی با حضور بیش از ۸۰ دانش آموز در دبستان دخترانه حسن حسنان برگزار و پس از ورزش و نرمش معلمان و دانش آموزان در بازی «توپ به هدف» به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه با اشاره به مسابقه چرتکه ویژه دختران به همت کمیته بازی فکری هیئت بیان داشت: مسابقه چرتکه همراه با مراسم تجلیل از دختران با هدف گرامیداشت روز دختر، با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی شهید رجایی سرخه در این مرکز برگزار شد.

صفا اضافه کرد: این مسابقه ویژه دختران برپا و در پایان با اهدای هدایایی از دختران تجلیل شد. همچنین تجلیل از دانش آموزان فارغ التحصیل دوره کامل چرتکه و مقام آور استانی با اهدای مدال برنز، لوحه تقدیر و هدیه در این مراسم انجام شد.

او خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی رباتیک، مهندس خلاقیت و چرتکه در طول سال در رده های سنی 4 تا 18 سال در رشته های چرتکه، مهندسی خلاقیت و رباتیک به صورت مداوم به همت این کمیته برگزار می شود.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه تصریح کرد: سخنان کوتاه مدیر کانون با محوریت ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر بخش ها بود.

صفا اذعان داشت: مسابقات ورزشی معلمان و کادر آموزش و پرورش شهرستان سرخه به مناسبت روز معلم و دهه کرامت در شهمیرزاد به صورت ایستگاه برگزار و با بازی های تیراندازی، دارت و فیریزبی با حضور بیش از ۴۰ نفر همراه بود.

نظر شما