شناسهٔ خبر: 66705767 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

سنددار شدن ۵۳ درصد اراضی کشور

اقتصاد ایران: رئیس سازمان امور اراضی کشور، گفت: رفع تداخلات اراضی از اهداف مهم بوده و با تلاش انجام شده ۵۳ درصد اراضی سنددار شده‌اند.

صاحب‌خبر -
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، رضا افلاطونی در جریان دور دوم سفر ریاست جمهور شامگاه پنجشنبه در نشست رفع تداخلات اراضی در شهرستان سوادکوه، اظهار داشت: قبل از فعالیت دولت سیزدهم 11 درصد اراضی کشاورزی کشور رفع تداخل شده است و چهار درصد اراضی سنددار شده بودف اما اکنون با تلاش دولت  75 درصد رفع تداخلات انجام شد و 53 درصد اراضی سنددار شد.

وی افزود: رفع تداخلات و سنددارشدن زمین‌های کشاورزی نشانه همت دولت سیزدهم در رفع موانع است و در 2 سال اخیر برای رفع تداخلات و سنددارکردن زمین‌های کشاورزی پیشرفت داشتیم که سبب رضایتمندی مردم شده است.

رئیس سازمان امور اراضی کشور ادامه داد: حمایت دولت سیزدهم از رفع تداخل اراضی سبب رونق تولید و ایجاد امنیت غذایی و توسعه پایدار کشاورزی است.

افلاطونی، گفت: امیدواریم  با حمایت دولت و تلاش مدیران شاهد رفع کامل تداخل اراضی کشاورزی در سراسر کشور باشیم.

وی همیاری و مشارکت مردم در رفع تداخلات زمین‌ها را مهم برشمرد و بیان کرد: در سوادکوه تولید پایدار محصولات کشاورزی برای رسیدن به افزایش بهره‌وری مد نظر است.

رئیس سازمان امور اراضی کشور در ادامه سفر به مجموعه روماک گستر نیز سر زد و گفت: زمین مجموعه پایانه صادراتی بسته‌بندی میوه و سبزیجات با مساحت 31 هکتار توسط سازمان امور اراضی کشور واگذار شده است.

افلاطونی، خاطرنشان کرد: سیاست سازمان امور اراضی حفاظت از زمین برای حمایت از تولید است به گونه‌ای که امنیت غذایی با مشارکت مردم ایجاد شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما