شناسهٔ خبر: 66705759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نجات ۲ سرنشین قایق صیادی مفقود شده در آب‌های محدوده خارگ

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۲ سرنشین قایق صیادی مفقود شده در آب‌های محدوده جزیره‌های خارگ و خارگو نجات پیدا کردند.

صاحب‌خبر -

مصطفی حاجی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی خارگ مبنی بر سرگردانی قایقی صیادی در محدوده جزیره‌های خارگ و خارگو به دلیل تمام کردن بنزین، پس از هماهنگی‌های لازم شناور ناجی ۹ جی به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: قایق مضطر پیش از رسیدن ناجی، توسط یک فروند شناور محلی رویت شده و با رسیدن شناور ناجی ۲ سرنشین قایق مضطر تحویل گرفته شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: ۲ صیاد نجات یافته و قایق مضطر با کمک شناور ناجی به جزیره خارگ انتقال داده شدند.

حاجی رضایی ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌ها خلیج فارس تا پایان روز دوشنبه هفته آینده برای تردد‌های دریایی نامناسب است و در این مدت قایق‌های تفریحی و صیادی باید در مدت یاد شده از دریاروی اجتناب کنند.

وی تاکید کرد: دریانوردان در صورت مواجهه با هر گونه شرایط اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با شماره تلفن ۱۵۵۰ ارتباط بگیرند تا نسبت به امدادرسانی به آنان اقدام شود.

نظر شما