شناسهٔ خبر: 66705653 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اطلاعيه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛

اعلام زمان دريافت کارت آزمون امتحانات نهایی دانش آموزان

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اعلام کرد: دانش آموزان پایه دوازدهم از ساعت ۱۴ امروز ۲۸ اردیبهشت، کارت آزمون خود را دریافت کنند.

صاحب‌خبر -

اعلام زمان دريافت کارت آزمون امتحانات نهایی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: براساس اعلام مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در خصوص کارت ورود به جلسه آزمون‌های نهایی نوبت خرداد، تمامی داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت و هیچ داوطلبی از آزمون محروم نخواهد ماند.

دریافت کارت ورود به جلسه تا یک ساعت قبل از آزمون امکان پذیر است و تمامی شرکت کنندگان با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، در جلسه آزمون حضور خواهند یافت.

به منظور تسهیل دریافت کارت، دانش آموزان پایه دوازدهم از ساعت ۱۴ امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت با مراجعه به سامانه my.medu.ir ، کارت خود را دریافت می‌کنند و سایر دانش آموزان (علاوه بر پایه دوازدهم)، از ساعت ۲۴ امروز امکان دریافت کارت خواهند داشت.

با عنایت به اهمیت تاثیر سوابق تحصیلی دانش آموزان در آزمون کنکور سراسری برگزاری امن و سالم آزمون‌های نهایی خرداد و رفع دغدغه‌های دانش آموزان و والدین و آرامش بخشی به آنان، یکی از اولویت‌های اصلی نظام تعلیم و تربیت محسوب می‌شود.

با تاکید بر اینکه با تمهیدات در نظر گرفته شده تمامی داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت و هیچ داوطلبی از آزمون محروم نخواهد ماند، از معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان درخواست می‌شود تا اخبار و اطلاعیه‌های وزارت آموزش و پرورش را صرفا از رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند.

نظر شما