شناسهٔ خبر: 66705153 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

سیل مشهد جان ۸ نفر را گرفته و خسارت مالی گسترده‌ای به مردم وارد کرده

شهرداری مشهد: سیلی در کار نیست؛ آبگرفتگیِ جزئی است! + فیلم

سایت انتخاب

کلیدری، رییس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری مشهد سیلی که به فوت مشهدی‌ها منجر شد را آب گرفتگی خواند!

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

کلیدری، رییس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری مشهد سیلی که به فوت چند تن از شهروندان مشهدی منجر شد را آب گرفتگی خواند!

وی در ‏مصاحبه با بهاره موفقی، خبرنگار مشهدی در روز چهارشنبه ساعت ۳ بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ گفت: کدوم سیل؟!

همه جا تحت کنترله! همه دنیا همینجوریه! دبی که میگفتن که خوب و خوشه دیدین چه اتفاقی افتاد!

برخورد قاطع باکسانی که ایجاد رعب و وحشت کنند

 فرماندار تربت‌حیدریه نیز گفت: اگرچه در حال حاضر وضعیت در تربت‌حیدریه پایدار و مشکل خاصی نداریم، اما تمامی عوامل ستاد مدیریت بحران شهرستان نیز در آماده‌باش کامل هستند.

 علی‌اکبر کی‌پور در گفتگو با ایسنا، گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی تمامی اعضاء مدیریت بحران شهرستان تربت‌حیدریه در آماده‌باش کامل بوده و تمامی مرخصی‌ها نیز لغو شده است. خوشبختانه طی شب گذشته و امروز مشکل خاصی در شهرستان نداشته‌ایم و بارشی هم که آمده در قسمت شمالی بوده و فقط مقداری از روستای گرماب را تگرگ فرا گرفته که البته آسیبی هم بحمدالله نداشته‌ایم. امروز هم علیرغم اینکه در شهرستان تاکنون مشکل خاصی نداشته‌ایم، اما تمامی عوامل مدیریت بحران و تجهیزات نیز در آماده‌باش کامل به سر می‌برند. اگر هم بعضأ موارد و خسارت‌هایی بوده بسیار جزئی است.

وی از استقرار تمامی بخشداران در بخش‌های مربوطه برای کنترل وضعیت بارش‌ها و سیلاب احتمالی خبر داد و گفت: هرچند کلیپ‌هایی در فضای مجازی از سیلاب شهرستان منتشر می‌شود، اما در واقع فیلم‌ها مربوط به هفته گذشته بوده که در یکی از روستا‌ها راه ارتباطی فرعی با مشکل مواجه می‌شود، اما توسط نیرو‌های راهداری در کمترین زمان مشکل تردد رفع شد.

کی پور در همین خصوص گفت: شاید افرادی باشند که بخواهند از وضعیت و مشکلات به وجود آمده سوء استفاده کرده و به تشویش اذعان عمومی و ایجاد دلهره و رعب و وحشت در بین شهروندان بپردازند ضمن توصیه به این افراد بر پرهیز از پخش شایعات، قطعاً توسط دستگاه‌های ذی‌ربط شناسایی و برخورد‌های لازم صورت خواهد گرفت.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه تمامی زیرساخت‌های شهرستان پایدار بوده و هیچ قطعی آب، برق، گاز و تلفن در شهرستان نداریم، افزود: از شهروندان درخواست داریم با توجه به شرایط آب و هوایی به هیچ عنوان در مناطق گردشگری و کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها حضور پیدا نکنند.

<div id="video-display-embed-code_1335213" ><script type="text/JavaScript" src="https://aftabnews.ir/fa/news/play/embed/908808/1335213?width=800&height=300"></script></div>

نظر شما