شناسهٔ خبر: 66705089 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

نعمت زاده هم مثل کیانی ، دور از انتظار ظاهر شد

حذف دومین دختر المپیکی تکواندو در جام آسیا

صاحب‌خبر -

مسابقات روز دوم (جمعه - 28 اردیبهشت) بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در شهر دانانگ کشور ویتنام برگزار شد و هشت نماینده تکواندوی ایران به رقابت با رقبای خود پرداختند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ در رقابت‌های امروز مبینا نعمت‌زاده نایب قهرمان دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا و نماینده تکواندوی ایران در المپیک 2024 پاریس با شکست در دومین مبارزه خود مقابل تکواندوکاری از ویتنام، حذف زودهنگامی از مسابقات داشت. نعمت‌زاده در رقابت‌های وزن 49- کیلوگرم، ابتدا در دو راند متوالی از سد نماینده فیلیپین گذشت، اما در مرحله یک‌چهارم نهایی 2 بر یک مغلوب نماینده ویتنام شد تا همانند ناهید کیانی دیگر المپین تکواندوی بانوان دست خالی این مسابقات را ترک کند. 

الهام حقیقی در وزن 62- کیلوگرم نیز پس از برتری 2 بر صفر مقابل نماینده اندونزی در مقابل فروزا سادیکووا از ازبکستان 2 بر صفر شکست خورد و سومین حذف شده تکواندوی بانوان لقب گرفت. 

ملیکا میرحسینی در وزن 73- کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 2 بر صفر نماینده ویتنام را شکست داد و در ادامه با همین نتیجه از سد تکواندوکاری از ازبکستان گذشت و به دیدار نهایی راه یافت. 

در رقابت‌های وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل زندی ابتدا با نتیجه 2 بر صفر از سد نماینده مالزی گذشت و در ادامه با همین نتیجه تکواندوکاری از قزاقستان را شکست داد. مهدی حاجی موسایی دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن نیز پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه 2 بر صفر تکواندوکاری از عربستان را شکست داد و در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز 2 بر صفر مقابل حریفی از فیلیپین پیروز شد. ابوالفضل زندی و مهدی حاجی‌موسایی در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف هم خواهند رفت. 

محمدحسین یزدانی در وزن 87- کیلوگرم، ابتدا با نتیجه 2 بر صفر کابلان از قزاقستان را شکست داد داد و در ادامه با همین نتیجه از سد کانگ از کره‌جنوبی گذشت و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. مهراه برخورداری دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت در دور نخست با نتیجه 2 بر صفر مقابل لیانگ چن از چین تایپه پیروز شد.

در وزن 74- کیلوگرم، امیرسینا بختیاری در مبارزه نخست مقابل احمد الموالد از عربستان به پیروزی رسید اما در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه 2 بر یک مغلوب نجم‌الدین نماینده ازبکستان شد و از دور مسابقات کنار رفت.

نظر شما