شناسهٔ خبر: 66705022 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده:

شهدا تاریخ را نوشتند و خانواده‌هایشان آن را امضا کردند

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه به پشتوانه پایداری، مقاومت و ایستادگی که خانواده شهدا و ایثارگران دارند، توان مقاومت و عزت ایران اسلامی در برابر استکبار بوجود آمد، گفت: شهدا تاریخ را نوشتند اما خانواده‌ها آن را امضا کردند و بدون امضای آنها این حرکت جاودانه نمی‌شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده؛ انسیه خزعلی در مراسم «بهترین دختر دنیا» که در باغ موزه دفاع مقدس با حضور دختران شهدا و دختران شهدای مدافع حرم برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه(س)، بزرگداشت شاهچراغ علیه السلام و میلاد علی‌بن موسی الرضا (ع) برنامه‌های این‌ چنینی را زمینه ساز حرکت‌های فرهنگی و پیشگیری از نفوذ فرهنگی دانست و از خانواده ها و دختران شهدا درخواست کرد که با پیوستن به جبهه فرهنگی همکاری و پشتیبانی برای حفظ خانواده و هرآنچه که دشمن درصدد است از آن طریق به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند، تلاش کنند.

خزعلی همچنین از دختران و خانواده شهدا تشکر کرد و گفت: به پشتوانه پایداری، مقاومت و ایستادگی که خانواده شهدا و ایثارگران دارند، توان مقاومت و عزت ایران اسلامی در برابر استکبار بوجود آمد.

وی در ادامه گفت: دردهایی که در خانواده ایثارگران می‌بینیم با پایداری و یک عمر با صبوری زندگی کردند و اینجانب خود را ملزم می‌دانم در تمام سفرهای استانی به دیدار این عزیزان بروم که حق بزرگی بر ما دارند و نمی‌توانیم این حق را ادا کنیم و عرض خضوع و خشوع دارم و تمام توانم را بکار می‌گیرم که بتوانم حق یک قطره از خون‌های ریخته شده را ادا کنم و می‌دانم بدون یاری شما نمی‌توانیم.

معاون رییس جمهور در ادامه گفت: در تمامی جنگ‌ها زنان جزو گروه هایی هستند که باید برای آنها چاره‌جویی شود و همه جا چالش محسوب می شوند جز جنگ ما که بر مبانی دینی بود و زنان با اعتقاد آرامش پشت سر مردان ایستادند و خود فرصتی بودند و دفاع کردند و پیام رسان شدند و آن حرکت را جاودانه کردند؛ شهدا تاریخ را نوشتند اما خانواده ها آن را امضا کردند و بدون امضای آنها این حرکت جاودانه نمی‌شد.

معاون رئیس‌جمهور افزود: پاسداشت شهادت ها و حفظ ارزش هاست که زندگی ما را حفظ می کند و انقلاب را پیش می برد و در تمام دنیا ندای امام را طنین انداز می‌کند. این نعمت را قدر بدانیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بدانیم که بزرگداشت یاد، سیره، انگیزه و هدف شهدا کمتر از شهادت در راه خدا نیست.

خزعلی در انتها آرزوی توفیق کرد که بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا و تکریم کننده خانواده شهدا باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما