شناسهٔ خبر: 66704485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری جاعل اسناد بانکی به ارزش ۵۷ میلیارد ریال

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کشف یک فقره برداشت غیر قانونی از حساب یکی از شهروندان با روش جعل اسناد بانکی به مبلغ ۵۷ میلیارد ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

دستگیری جاعل اسناد بانکی به ارزش ۵۷ میلیارد ریال

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: به‌دنبال اطلاع پلیس از موضوع برداشت غیر قانونی از شماره حساب بانکی یک از شهروندان در یکی از بانک‌های استان، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با اخذ مجوز قضایی پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام بررسی اسنادی و کارشناسی و تحقیقات میدانی سرانجام متهم اصلی شناسایی و در عملیاتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: در تحقیقات انجام شده متهم پس از مواجه شدن با دلایل و مدارک به‌دست آمده و بررسی‌های کارشناسی پلیس، به ارتکاب جرم با روش جعل امضا و اسناد بانکی و انتقال ۵۷ میلیارد ریال از حساب یکی از شهروندان به صورت غیر قانونی اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: در همین راستا متهم به همراه ۲ نفر از همدستانش که دستگیر شده بودند با دستور قضایی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ سهرابی با اشاره به این‌که پلیس استان بوشهر ماموریت مهم مقابله با جرایم جعل و کلاهبرداری را با جدیت رصد و دنبال خواهد کرد، گفت: هم‌استانی‌ها در صورت اطلاع از فعالیت افراد بزهکار در ارتکاب جرایم جعل و کلاهبرداری بلافاصله موضوع را برای بررسی و پیگیری به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

نظر شما