شناسهٔ خبر: 66704303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون پرورش فکری:

کتابخانه سیار در جنوبی‌ترین شهرستان ایران راه‌اندازی می‌شود

هرمزگان - مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون پرورش فکری گفت: کتابخانه سیار در جنوبی‌ترین شهرستان ایران راه‌اندازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سفر به جزیره ابوموسی با فرماندار جنوبی‌ترین شهرستان ایران در خصوص راه راه‌اندازی کتابخانه سیار، جایگاه ارزشمند فعالیت‌های کانون در مسائل فرهنگی و گسترش فعالیت‌ها در این جزیره دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار محمد پور ضمن گفت‌وگو در خصوص مسایل فرهنگی و جایگاه ارزشمند فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون گفت: با توجه به نیاز این جزیره در صورت تامین یک وسیله نقلیه مناسب از سوی فرمانداری بوموسی، پیگیری کسب مجوز نیرو برای راه اندازی کتابخانه سیار در این شهرستان انجام خواهد شد.

وی مربیان کانون را افرادی عاشق برشمرد و از آنان به عنوان مربیانی کارآمد و خلاق در پیشبرد اهداف فرهنگی نام برد.

محمدپور همچنین با اشاره به کمبود نیرو در مرکز فرهنگی هنری ابوموسی و نیاز مرکز به برگزاری دو شیفت فعالیت، قول مساعد در جذب نیرو، این مرکز فرهنگی هنری را نوید داد.

این مسئول از موفقیت انیمیشن بچه زرنگ به عنوان یک نمونه ارزشمند تولید فرهنگی نام برد و جایگاه کانون پرورش فکری را در آینده کودکان و نوجوانان بسیار ارزشمند و تاثیر گذار برشمرد.

همچنین مرتضی احتشام فرماندار ابوموسی ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی و ارزشمند کانون در رشد و پرورش فکری کودکان ونوجوانان در این جزیره، کانون را از دستگاه‌های مهم فرهنگی جزیره برشمرد.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون پس از دیدار با فرماندار این شهرستان از مرکز فرهنگی هنری ابوموسی بازدید و با اعضای این مرکز به گفت‌وگو نشست.

بازدید از سینما کودک ابوموسی، خانه دیجیتال مرکز و سوئیت رفاهی بخشی از بازدید این مرکز فرهنگی هنری بود.

درادامه این بازدید جلسه‌ای با زینب مرادزاده مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری ابوموسی برگزار شد. در این جلسه پیرامون، پیگیری صدور مجوز راه اندازی سینما توسط بخش خصوصی، همکاری فرمانداری ابوموسی در تهیه خودرو سیار (ایسوزو) از ردیف بودجه فرهنگی، همکاری ستاد کانون در تامین نیرو و تجهیزات واحد سیار، همکاری در افزایش حقوق نیروهای مامور به صورت موقت از استان‌های دیگر و برنامه‌ریزی برای اردوی اعضا به مشهد مقدس با همکاری ستاد کانون در دستور کار قرار گرفت.

در این بازدید که اعضای کودک ونوجوان مرکز نیز حضور داشتند ضمن دیدار صمیمانه با مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون پرورش فکری، در خصوص خواسته‌ها و آرزوهایشان به گفت‌وگو نشستند.

به گزارش ایبنا، امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون پرورش فکری را در این سفر علی رفیعی مشاور معاونت توسعه کانون پرورش فکری به همراه پروین پشتکوهی مدیرکل و نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی کانون هرمزگان همراهی می‌کردند.

نظر شما