شناسهٔ خبر: 66703750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان:

۸۹۰ میلیارد تومان تسهیلات تولید و اشتغال پایدار در استان پرداخت شد

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان: مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان از پرداخت ۸۹۰ میلیارد تومان تسهیلات تولید و اشتغال پایدار به این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: بر اساس گزارش منتشر شده توسط دبیرخانه ملی تبصره (۱۸) کل کشور، مستقر در معاونت سیاست‌گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، لرستان از مجموع هزار و ۲۳۳ میلیارد تومان اختصاص‌داده‌ شده به استان از محل تسهیلات بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با پرداخت بیش از ۸۹۰ میلیارد تومان معادل پرداخت ۷۲ درصد منابع اختصاص‌داده‌شده، در جایگاه اول کشوری قرار گرفت.

وی افزود: استان‌های کردستان با پرداخت حدود ۶۵۰ میلیارد تومان معادل ۶۳ درصد و یزد با پرداخت حدود ۶۶۰ میلیارد تومان معادل ۵۷ درصد از اعتبارات مصوب از این محل در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان بیان کرد: پرداخت این تسهیلات باهدف کمک به افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار به واحدهای تولیدی دارای حداقل ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت می‌شود که از آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ در دستور کار دولت قرار گرفته و تا پایان شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما