شناسهٔ خبر: 66703496 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تخصیص اراضی به متقاضیان در روستاها در جهت افزایش مشارکت مردمی

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: مقرر شده در جهت افزایش مشارکت مردمی، یک میلیون قطعه زمین به روستاییان اختصاص پیدا کند که تاکنون ۶۵۰ هزار قطعه اختصاص یافته است.

صاحب‌خبر -

مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت و مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است گفت: در راستای نوسازی واحدهای مسکن روستایی و افزایش مهاجرت معکوس  اقدام به اختصاص  اراضی به متقاضیان می‌کنیم که تا به امروز از یک میلیون قطعه  ۶۵۰ هزار قطعه تعیین و واگذار شده است.

وی یادآور شد:پرداخت تسهیلات ۳۵۰ هزار تومانی نقش موثری در روند استفاده از ظرفیت های مردمی دارد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های مردمی در تمامی پروژه های مسکن روستایی در اولویت است و در واقع به طور کامل پروژه های نوسازی در روستاهای کشور با استفاده از ظرفیت متقاضیان ساخته می شود.

جودی تاکید کرد: در حال حاضر باید ۳۵۰ هزار واحد مسکن روستایی در کشور نوسازی شود که خوشبختانه با تأیید پرداخت تسهیلات نوسازی مسکن روستایی این روند افزایش یافته است اما در این زمینه هم باید بانک ها همکاری کنند تا شاهد اجرای بیشتر نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در کشور باشیم.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن توضیح داد: افزایش تسهیلات واحدهای مسکن روستایی و همکاری بانک ها در این بین زمینه ساز استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تمامی بخش ها می شود.

نظر شما