شناسهٔ خبر: 66703457 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهادت بیش از ۱۰۰ استاد دانشگاه در حملات رژیم صهیونیستی

دولت حماس از کشور‌های آزاد جهان و همه سازمان‌های مرتبط با بخش آموزش و تحصیلات عالیه خواست این جنایت تاریخی را محکوم کنند.

صاحب‌خبر -

شهادت بیش از ۱۰۰ استاد دانشگاه در حملات رژیم صهیونیستی

  به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، جنبش سیاسی حماس روز پنجشنبه فهرستی بیش از یکصد نفره از شخصیت های دانشگاهی و محققان را منتشر کرد که به گفته این جنبش از آغاز جنگ میان اسرائیل و حماس به دست نظامیان اسرائیلی کشته شده اند.

دفتر رسانه‌های دولت حماس که از سال ۲۰۰۷ تا کنون بر سر قدرت هست در بیانیه‌ای کشته شدن (شهید شدن) شخصیت‌های دانشگاهی، محققان و اساتید دانشگاه را به دست (نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی) به شدت محکوم کرد.

این جنبش سیاسی در بخشی دیگری از این بیانیه با اشاره به این که دانشگاهیان افراد برجسته جامعه فلسطین در نوار غزه به حساب می‌آیند اعلام کرد پیام (رژیم صهیونیستی) واضح و شفاف هست؛ چرا که این (رژیم) قصد دارد به صورت کامل دانشگاهیان و محققان را از بین ببرد.

دولت حماس ضمن محکوم کردن اقدام (رژیم صهیونیستی)، از کشور‌های آزاد جهان و همه سازمان‌های مرتبط با بخش آموزش و تحصیلات عالیه خواست این جنایت تاریخی (شهید کردن اساتید دانشگاهی فلسطین) را محکوم کنند و به این (رژیم غاصب) فشار بیاورند تا به جنگ نسل کشی پایان بدهد.

نظر شما