شناسهٔ خبر: 66703452 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد:

رعایت استانداردها و استحکام بنا از مؤلفه‌های مورد تاکید در مدارس غیر دولتی

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در یکصد و دوازدهمین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی بر لزوم کیفیت بخشی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدارس غیردولتی به عنوان مهم‌ترین رویکرد این حوزه در سال تحصیلی آینده تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

حسن بروشکی شامگاه پنجشنبه در این جلسه اظهار کرد: مدارس غیردولتی در مسیر کمک به ارتقاء جایگاه نظام تعلیم و تربیت حرکت می‌کنند و بازوی توانمندی برای سیستم آموزشی کشور هستند.

وی افزود: موضوع ارتقاء کیفیت کار آموزشی و تربیتی مدارس غیردولتی یک اصل مهم است و باید به عنوان یک اولویت در سال تحصیلی آینده در دستور کار قرار گیرد.

بروشکی گفت: رعایت قوانین حاکم بر مدارس در حوزه غیر دولتی ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هدف از همه قوانین، تسهیلگری شرایط دستیابی به اهداف تعریف شده خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: از جمله مؤلفه‌های مورد تاکید در حوزه مدارس غیر دولتی موضوع تاییدیه استحکام بنا و رعایت حداقل استانداردهاست که با نظر کارشناسان و مسئولین اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس باید صورت گیرد.

وی با اشاره به انتظار اولیا و خانواده‌های دانش‌آموزان از مدارس غیردولتی خاطرنشان کرد: می‌طلبد تا در راستای اقناع جامعه هدف و مخاطبان به ویژه پدران و مادران و مقوله شفاف سازی و روشنگری از برنامه‌ها و فعالیت‌های اینگونه مدارس اهتمام جدی وجود داشته باشد.

انتهای پیام

نظر شما