شناسهٔ خبر: 66703137 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کاهش تورم و اشتغالزایی شاه کلید رونق اقتصادی 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: کاهش نرخ تورم و اشتغال زایی تنها با افزایش و جهش تولید میسر است و برای این منظور باید فضای کسب و کارها بهبود یابد.

صاحب‌خبر -

کاهش تورم و اشتغالزایی شاه کلید رونق اقتصادی 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی مهدی پور در دیدار با انجمن تخصصی صنایع همگن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان به ضرورت بهبود فضای کسب و کار‌ها برای ایجاد شرایط مناسب تولید تاکید کرد و گفت: تلاش همه‌ی دست اندرکاران امور مربوط به صنعتگران و تولیدکنندگان باید با هدف افزایش، جهش و در راستای تحقق رشد شاخص‌های تولید برای توسعه اقتصادی استان خوزستان باشد.


وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی استان اهتمام ویژه و لازم وجود دارد، افزود: همه تلاش بر این پایه استوار است که شرایط برای افزایش و جهش تولید در صنایع کوچک و متوسط که قابلیت‌های لازم را در استان دارند مهیا شود.


مهدی پور ادامه داد: وظیفه دست اندرکاران است که مشکلات و مسائل زیر ساخت‌های شهرک‌ها را در کمترین زمان ممکن و مطابق با استاندار‌ها مرتفع کند تا واحد‌های تولیدی و صنعتی دغدغه ایی برای امر تولید نداشته باشند.


مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان اضافه کرد: از برنامه‌های مهمی که باید توجه بیشتری به آن شود توانمند سازی انجمن و کمک به ارتقاء جایگاه فعلی انجمن تخصصی صنایع همگن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان است که برای این منظور از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد شد.


بر اساس این گزارش رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی با اشاره به اینکه در استان خوزستان ظرفیت ساخت قطعات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با بهترین کیفیت وجود دارد گفت: شرکت نفت، شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری و استانداری خوزستان و انجمن سازندگان قطعات نفت و گاز در این منطقه همکاری‌های خوبی دارند که می‌تواند به توسعه واحد‌های ساخت تجهیزات نفت گاز استان کمک کند.


علی کرانی افزود: با توجه به اینکه خوزستان در همسایگی کشور عراق قرار دارد، این منطقه می‌تواند فرصتی را برای صادرات تولیدات صنعت نفت و گاز به عراق فراهم کند.

نظر شما