شناسهٔ خبر: 66702958 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

جواد نکونام برای جناح راست رامین را کم دارد

چراغ سبز رامین رضاییان به استقلال

رامین با این وضعيت در تازه‌ترین مصاحبه خود، رفتار گروهی از هواداران پرسپولیس در بازی اخیر سپاهان در آزادی را پیش کشیده و گفت : دم هواداران استقلال گرم که نه تنها به من توهین نکردند بلکه من را تشویق هم کردند!

صاحب‌خبر -

چراغ سبز رامین رضاییان به استقلال

رامین رضاییان بار دیگر در آستانه یک تصمیم مهم و انتخاب قرار گرفته است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نظر می‌رسد مدافع سابق پرسپولیس که از خودش تعصب زیادی هم به پیراهن این تیم نشان می‌داد، در حال زمینه چینی برای یک انتقال جنجالی است.

رضاییان که سه فصل قبل در لیست یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرار نگرفت و از پرسپولیس خارج شد، بر سر دو راهی استقلال یا سپاهان، دومی را انتخاب کرد و حاضر نشد برای انتقام از سرمربی وقت پرسپولیس راهی تیم رقیب شود.

حالا بعداز دو سال بازی در سپاهان که با درخشش فردی و ناکامی تیمی همراه بود، رامین رضاییان بار دیگر از سوی پرسپولیس طرد شده و به نظر می‌رسد بخاطر اختلافات شخصی این بازیکن پرحاشیه با چند بازیکن سرخ، اوسمار ویرا هم او را نمی‌خواهد.

در اردوی پرسپولیس بیشتر صحبت از جذب محرمی است تا بازگشت رضاییان. 

از سوی دیگر فعلا با توجه به حضور حمید مطهری و احتمالا یحیی روی نیمکت تراکتور در فصل آتی، تبریز هم مقصد بعدی رامین رضاییان نخواهد بود.

بنابراین این مدافع راست رونده و هجومی، تیم بزرگ دیگری بین چهار مدعی پرستاره و متمول لیگ، جز استقلال برای جابجایی در لیگ بیست‌وچهارم نمی بیند که شانس ادامه حضور او در تیم ملی را هم تضمین کند.

از سویی دیگر جواد نکونام هم در جناح راست، بعداز مصدومیت چشم یامگا از بازیکنان مختلفی استفاده کرده که هیچکدام جواب نداده اند و در این اوضاع، رامین می‌تواند سمت راست آبی‌ها را بار دیگر فعال کند.

رامین رضاییان با این وضعيت در تازه‌ترین مصاحبه خود، رفتار گروهی از هواداران پرسپولیس در بازی اخیر سپاهان در ورزشگاه آزادی را پیش کشیده و گفت : می‌دانم 200 نفری که در استادیوم آزادی به من فحاشی کردند از کدام لیدر خط می‌گیرند. دم هواداران استقلال گرم که نه تنها به من توهین نکردند بلکه من را تشویق هم کردند!

این جملات رضاییان بوی یک بمب نقل و انتقالاتی می‌دهد. او در ادامه یک جمله دیگر در ادامه این زمینه چینی جدیدش مطرح کرد که برداشت قبلی را کامل‌تر می‌کند: اگر به سمت کادرفنی پرسپولیس می‌رفتم غیرحرفه‌ای بود چون با آنها کار نکرده بودم. از سیدجلال رخصت گرفته بودم.

نظر شما