شناسهٔ خبر: 66702828 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تفاهم‌نامه میان مرکز وکلا و سازمان اوقاف جهت ارائه خدمات حقوقی به زائرین بقاع متبرکه امضا شد

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با سازمان اوقاف و امورخیریه در راستای تکریم مردم و گره گشایی حقوقی از اقشار مختلف جامعه، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- حسن عبدلیان پور رئیس مرکز و حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی با حضور در آستان مقدس امامزاده معصوم (ع) سند همکاری ارائه خدمات حقوقی به زائرین و اقشار مختلف مردم در “بقاع متبرکه” را به امضا رساندند تا بر اساس آن پنجشنبه یا جمعه آخرهر ماه میز خدمت حقوقی در جوار امام زادگان دایر شود.

بر اساس این سند همکاری سازمان اوقاف در زمینه فراهم سازی امکانات اسکان تیم حقوقی و ساماندهی درخواست‌های مردمی برای دریافت خدمات حقوقی به صورت حضوری و مجازی اقدام خواهد کرد و مرکز وکلا نیز کادر مجرب حقوقی وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده خود را برای رسیدگی به درخواست‌ها و پرونده‌های مراجعین فراهم خواهد کرد.

بنابر تاکید رئیس مرکزوکلا و رئیس سازمان اوقاف، این اقدام مشترک متمرکز بر مسئله مشاوران خانواده است تا در جوار بقاع متبرکه به پرونده‌ها و اختلافات پیش آمده میان خانواده‌ها رسیدگی شود و به برکت این اماکن مقدسه مشکلات مردم در عرصه خانواده حل و فصل شود.

تفاهم‌نامه میان مرکز وکلا و سازمان اوقاف جهت ارائه خدمات حقوقی به زائرین بقاع متبرکه امضا شد

ضمن اینکه میز خدمات حقوقی در این اقدام مشترک شامل رسیدگی به پرونده‌های دیگر حقوقی در حوزه وکالت تخصصی و کارشناسی نیز انجام خواهد شد و مرکز وکلا با تمام توان برای رسیدگی به پرونده مراجعین اقدام خواهد کرد.

همچنین براساس این تفاهمنامه افراد دارای پرونده حقوقی که نیازمند وکیل، کارشناس یا مشاورخانواده باشند در صورت عدم تمکن مالی با حمایت و پشتیبانی مرکز وکلا و سازمان اوقاف به صورت رایگان خدمات حقوقی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما