شناسهٔ خبر: 66702823 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

این آیپد خاص اپل از یک ماشین چینی هم گران‌تر است

صاحب‌خبر -

یک نسخه خاص از آیپد اپل معرفی شده که مناسب طرفداران فیلم ددپول است. این نسخه عجیب از آیپد پرو قیمت فوق‌العاده بالایی دارد و می‌توانید به‌جای آن حتی یک ماشین چینی بخرید.

برند کاویار همیشه با گجت‌های جذاب و خاص خود توانسته دل علاقه‌مندان به مدل‌های لاکچری را به‌دست آورد. اینبار آنها به سراغ جدیدترین و قوی‌ترین آیپد اپل رفته‌اند که البته زمان زیادی از معرفی آن نمی‌گذرد. این نسخه خاص از آیپد با نام Caviar iPad Pro 2024 Criss-Cross شناخته می‌شود و قرار است بخشی از کلکسیون دسپرادو این شرکت باشد.

نسخه خاص و گرانقیمت آیپد پرو برای علاقه‌مندان به فیلم ددپول

آیپد خاص آیپد خاص

در بدنه پشتی آیپد شاهد طرحی از اسلحه معروف شخصیت ددپول یعنی Desert Eagle Mark XIX هستیم. تفنگ‌ها طوری کنار هم قرار گرفته‌اند که حرف X را شکل دهند. پنجه‌هایی نیز در اطراف تفنگ‌ها دیده می‌شود که به‌گفته شرکت سازنده به شخصیت ولورین اشاره دارد. برای یادآوری باید بگوییم که این دو شخصیت محبوب قرار است در فیلم Deadpool & Wolverine در کنار هم دیده شوند. فیلمی که در اوایل تابستان اکران خواهد شد.

کاویار اعلام کرد که طرح اسلحه در بدنه پشتی نسخه خاص آیپد با استفاده از تیتانیوم مقاوم ساخته شده است. قسمت‌های زرد رنگ اطراف آن نیز لایه‌هایی از طلای ۲۴ عیار را نشان می‌دهند. در ساخت بدنه پشتی آیپد هم از تیتانیوم با روکش PVD استفاده شده است که معمولا در ساعت‌های گران‌قیمت سوئیسی دیده می‌شود.

آیپد خاص آیپد خاص

شرکت کاویار قصد دارد تنها ۹۹ عدد از این نسخه Criss Cross آیپد پرو را تولید کند. آیپد پرو لاکچری در مدل‌های ۱۱ و ۱۳ اینچی تولید خواهد شد و از اتصال وای‌فای و شبکه موبایل نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین کاربران می‌تواند حافظه مورد نیاز خود را از بین گزینه‌های ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی، ۱ ترابایتی و ۲ ترابایتی انتخاب کنند.

مدل ۱۱ اینچی این آیپد خاص با قیمت پایه ۱۲۲۰۰ دلار عرضه خواهد شد و مدل ۱۳ اینچی آن نیز ۱۲۶۳۰ دلار قیمت خواهد داشت. طبیعتا اگر فرد بخواهد مدل‌های با حافظه بیشتر را تهیه کند، باید آماده پرداخت مبلغ بسیار بالاتری باشد. طبیعتا این نسخه خاص از آيپد فقط برای افراد فوق‌العاده ثروتمند ساخته شده است، اما برای مقایسه بد نیست بدانید که قیمت آن تقریبا با یک ماشین چینی همچون ام وی ام ایکس 33 کراس برابری می‌کند.

بیشتر بخوانید:
گجت های لاکچری با تم باربی؛ کاویار از نسخه لوکس آیفون ۱۵ پرو، گلکسی زد فلیپ ۵ و اپل واچ ۹ رونمایی کرد این موبایل گران‌قیمت مخصوص پدرخوانده‌های مافیاست آیفون ۱۴ پرو طلایی مجهز به ساعت رولکس ؛ ۱۳۵ هزار دلار برای یک گوشی لاکچری؟ آیفون ۱۳ پرو با دندان واقعی دایناسور و قیمت نجومی عرضه شد گوشی لوکس آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین معرفی شد؛ گرانقیمت، فاخر و زیبا!

برچسب‌ها:

نظر شما