شناسهٔ خبر: 66702474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خرداد ماه سال جاری

برگزاری نخستین جشنواره استانی روایت تحول

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل از برگزاری نخستین جشنواره استانی جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه در خرداد سال جاری با محوریت ارزیابی و تقدیر از اقدامات شاخص روابط عمومی‌ها و رسانه‌های استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

برگزاری نخستین جشنواره استانی روایت تحولبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، امیررضا سعیدی در نشست اعضای هیأت‌رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گفت: هیأت داوری این جشنواره متشکل از اعضای حقیقی منتخب و برخی از اعضای شورای اطلاع‌رسانی، شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها و خانه مطبوعات مشخص شده است و در روزهای آتی فراخوان آن منتشر خواهد شد.
وی افزود: برنامه مدونی برای جهش فعالیت‌های روابط عمومی‌ها در استان اردبیل به کمک فعالان این عرصه و اعضای هیأت‌رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تدوین شده است و پس از بررسی‌های نهایی، به‌زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.
معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل دفتر استاندار اردبیل گفت: ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها و همچنین فعالیت‌های رسانه‌ای مدیران به‌طور مستمر در حال انجام است و برنامه‌ریزی‌ها بر همین اساس برای تقویت و رشد مضاعف کیفیت و کمیت اقدامات خواهد بود.
سعیدی افزود: شبکه‌سازی، استفاده از ظرفیت‌های نوین حوزه اطلاع‌رسانی و تقویت زیرساخت و نرم‌افزار روابط عمومی‌ها، از اولویت‌های اصلی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل است.
وی اضافه کرد: در راستای رشد تخصصی و فنی مجموعه‌ها نیز به‌طور مستمر دوره‌های آموزشی با حضور مدرسان ملی برگزار خواهد شد و حداقل هر ماه یک رویداد کارگاهی تخصصی برای روابط عمومی‌ها در نظر گرفته شده است.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل گفت: فعال‌سازی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل به‌همت هیأت‌رئیسه این شورا در حال انجام بوده و تلاش بر این است با تدوین و ابلاغ سند تحول، نقش روابط عمومی‌ها پررنگ‌تر و برخی موانع و مشکلات نیز توسط دستگاه‌های اجرایی مرتفع شود.

نظر شما