شناسهٔ خبر: 66702435 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

عبادی‌پور: تیم ملی دیر کامل شد/ هنوز به هماهنگی کامل نرسیدیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، گفت: تیم ایران چند روز قبل از اعزام به برزیل کامل شد و هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، میلاد عبادی‌پور درباره آخرین وضعیت تیم ملی و اردوی برون مرزی برزیل، گفت: تیم ایران تمرینات خود را در کمپ قهرمان المپیک دنبال می‌کند که همه امکانات را دارد و بهتر از اینجا جایی برای اردو پیدا نمی‌شود.

وی با بیان این‌که تیم‌های ملی بزرگسالان و رده‌های سنی مختلف مردان و زنان برزیل در این کمپ تمرین می‌کنند، تصریح کرد: همه چیز عالی و حتی بهتر از عالی است.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درباره دو دیدار دوستانه و تدارکاتی با برزیل گفت: تیم ایران چند روز قبل از اعزام به برزیل کامل شد و هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است. قطعاً مسابقه مقابل برزیل کار آسانی نیست، اما تیم ایران عملکرد مثبتی مقابل این تیم داشت.

وی با بیان اینکه تیم ایران از بازیکنان جوانی تشکیل شده است، تصریح کرد: در دو مسابقه مقابل برزیل یک سری اشتباهات داشتیم که باید درست کنیم، ولی عملکرد خوبی مقابل این تیم داشتیم. در ادامه مسیر و گام به گام حتماً بهتر خواهیم شد.

تیم ملی والیبال ایران روز شنبه در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود به مصاف برزیل خواهد رفت و سپس کمپ فدراسیون والیبال این کشور را به مقصد هتل محل برگزاری مسابقات لیگ ملت‌ها ترک خواهد کرد.

نظر شما