شناسهٔ خبر: 66702429 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در دومین بازی دوستانه؛

تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل شکست خورد

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود برابر برزیل مغلوب این تیم شد. دو تیم روز شنبه سومین و آخرین بازی تدارکاتی خود را برگزار خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، ملی‌پوشان والیبال ایران که اردوی چند روزه خود را پیش از آغاز لیگ ملت‌ها در کمپ فدراسیون والیبال برزیل آغاز کرده‌اند، روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت به وقت محلی در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف برزیل رفتند.

ایران در ست اول با ترکیب میلاد عبادی‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، جواد کریمی، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور به میدان رفت و در آن سمت برزیل با ترکیب لوکاس ساتکمپ، فلاویو، فرناندو، تالس، دارلان سوزا، لوکارلی، و لئال مقابل ایران قرار گرفت. در این ست دو تیم کار را برابر آغاز کردند اما در ادامه برزیل عملکرد بهتری داشت و نهایتاً با نتیجه ٢۵ بر ٢١ به برتری رسید.

در ست دوم تغییراتی در ترکیب ایران حاصل شد و بازیکنانی نظیر امیرحسین اسفندیار و محمد بربست به زمین آمدند، اما در نهایت این برزیل بود که با نتیجه قاطع ٢۵ بر ١٢ به برتری رسید.

در ست سوم نیز تغییر و تحولاتی در ترکیب دو تیم رخ داد که پائز متین احمدی و مبین نصری را به میدان فرستاد و از سمت مقابل هم رزنده ترکیب برزیل را دستخوش تغییرات زیادی کرد. در این ست کار از ابتدا نزدیک پیش رفت و در پایان این ایران بود که با نتیجه ٢٧ بر ٢۵ به برتری دست یافت.

در ست چهارم نیز پائز تغییراتی در ترکیب ایجاد کرد و از آرمان صالحی و محمدطاهر وادی را بازی گرفت. با این حال برزیلی‌ها در اواخر ست عملکرد بهتری داشتند و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند.

مانند بازی قبلی با توافق دو سرمربی ست پنجم نیز برگزار شد. در این ست برزیل از ابتدا نمایش بهتری از خود ارائه داد و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز شد تا همچون مسابقه قبلی چهار ست به سود میزبان شده باشد و یک ست را هم شاگردان پائز ببرند.

تیم ملی والیبال ایران شنبه در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود به مصاف برزیل خواهد رفت و سپس کمپ فدراسیون والیبال این کشور را به مقصد هتل محل برگزاری مسابقات لیگ ملت‌ها ترک خواهد کرد.

نظر شما