شناسهٔ خبر: 66691467 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

شکست تدارکاتی والیبال به برزیل در اولین بازی پائز

صاحب‌خبر -

ملی‌پوشان والیبال ایران که اردوی چند روزه خود را پیش از آغاز لیگ ملت‌ها در کمپ فدراسیون والیبال برزیل آغاز کرده‌اند، در اولین دیدار تدارکاتی خود به مصاف برزیل رفتند. در این مسابقه که با توافق طرفین در پنج ست برگزار شد، برزیل در 4 ست به برتری رسید و ایران تنها یک دست را به سود خود خاتمه داد.

ایران در ست اول با ترکیب میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، جواد کریمی، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، امین اسماعیل‌نژاد و آرمان صالحی به میدان رفت و در آن سمت برزیل با ترکیب لوکاس ساتکمپ، فلاویو، فرناندو، تالس، دارلان سوزا، لوکارلی، و لئال مقابل ایران قرار گرفت که این ست با برتری 25 بر 22 ایران به پایان رسید. این ست در حالی با پیروزی ایران پایان یافت که شاگردان پائز در مقطعی 9 بر 4 از رقیب خود عقب افتادند اما جبران کرده و به پیروزی رسیدند.

در ست دوم برزیل از ابتدا برتری خود را تحمیل کرد و در نهایت بازی با برتری 25 بر 19 این تیم پایان یافت.

در ست سوم دو تیم تغییراتی را در ترکیب خود ایجاد کردند و در تیم ایران بازیکنانی نظیر محمدطاهر وادی، مبین نصری و محمدرضا حضرت‌پور و علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی به بازی آمدند اما برزیل با نتیجه 25 بر 15 به برتری رسید.

در ست چهارم نیز پائز دست به تغییراتی زد و امیرحسین اسفندیار، متین احمدی و پوریا حسین خانزاده را به زمین فرستاد اما در این ست هم برزیل با اتکا به سرویس‌های در قدرت خود با نتیجه 25 بر 18 پیروز شد.

طبق توافق سرمربیان دو تیم ست پنجم نیز برگزار شد که در این ست نیز شاگردان برناردو رزنده با برتری 25 بر 18 به کار خاتمه دادند تا برزیل فاتح اولین بازی دوستانه برابر ایران لقب بگیرد. 

دو تیم از ساعت 17 امروز (پنجشنبه 27 اردیبهشت) در دومین بازی دوستانه رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

نظر شما