شناسهٔ خبر: 66702027 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

هفته گذشته انجام شد

ارائه مشاوره به بیش از ۴ هزار شهروند اصفهانی در سامانه ۱۳۷

‌رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طی هفته گذشته درخواست ارائه مشاوره درباره طرح زوج و فرد، ساعات فعالیت مراکز فرهنگی و سایر موارد ۴۱۹۰ تماس بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، شهروندان را راهنمایی کردند.

صاحب‌خبر -

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس حدود ۱۳ هزار شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد ۸۷۴۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند که موضوعات مطرح شده جهت پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.

وی افزود: درخواست مشاوره درباره طرح زوج و فرد، ساعات فعالیت مراکز فرهنگی و سایر موارد ۴۱۹۰ تماس بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، شهروندان را راهنمایی کردند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: هفته گذشته به‌رغم مشخص‌شدن برنامه زمان‌بندی قراردادن زباله خارج از منازل حدود ۲۰۰ تماس از سوی شهروندان درباره قراردادن زباله خارج از زمان مشخص شده در معابر را داشتیم که درخواست می‌کنیم به تقویم جمع‌آوری زباله دقت لازم صورت گیرد، زیرا چند اتفاق از جمله افزایش تعداد جوندگان موذی از جمله موش‌ها و نازیبایی بصری معابر شهر را به‌دنبال دارد.

قاسمی ادامه داد: موضوع قراردادن زباله خارج از زمان مشخص شده در معابر در منطقه ۸ شهرداری با ۳۴ مورد و در منطقه ۳ شهرداری با ۲۴ مورد بیشترین آمار تماس‌های ۱۳۷ را داشته است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان از مسئولان مربوطه در واحد نت منطقه ۴ شهرداری اصفهان بابت روشنایی پل غدیر قدردانی کرد و اظهار داشت: فعالیت یک مصالح فروشی در بافت مسکونی خیابان امام خمینی (ره) نبش کوچه ۴۳ موجب گلایه شهروندان شده است، زیرا در مجاورت آن زمین بایری به محل تخلیه مصالح و ایجاد گرد و خاک تبدیل شده است که از منطقه ۸ شهرداری اصفهان درخواست رسیدگی داریم.

نظر شما