شناسهٔ خبر: 66702025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی:

روابط عمومی‌ها در راستای جهاد تبیین حرکت کنند

خبرگزاری صدا و سیما

استاندار خراسان شمالی گفت: روابط عمومی‌ها در راستای جهاد تبیین حرکت کنند و بیان خدمات دولت را در اولویت نخست خود قرار دهند.

صاحب‌خبر -

روابط عمومی‌ها در راستای جهاد تبیین حرکت کنند

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ محمد رضا حسین نژاد در جمع روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان به مناسبت روز ارتباطات توسعه جایگاه روابط عمومی‌ها حائز اهمیت دانست و گفت: روابط عمومی‌ها زبان مشترک با مردم برای بیان دستاورد‌ها و اقدامات هستند.
حسین نژاد با بیان اینکه قدرت رسانه و ارتباطات بر کسی پوشیده نیست، افزود: اطلاع رسانی از خدمات استان و نشر آن در سطح کشور هنر خاصی را می‌طلبد که با برگزاری دوره‌های آموزشی محقق خواهد شد.
استاندار خراسان شمالی، روابط عمومی‌ها را زبان گویای نظام عنوان کرد و گفت: بیان و نشر اقدامات شاخص استان باید از سوی روابط عمومی‌ها با جدیت انجام شود.
حسین نژاد، تامین آب را از هدف گذاری‌های مهم این استان دانست و افزود: بهره برداری از سد بیدواز در دولت سیزدهم تحقق یافت و سد گلمندره با وجود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی، در این دولت به مرحله آبگیری رسید.
وی در ادامه گفت: چاه‌های پلنگ دره بجنورد به زودی به بهره برداری خواهد رسید که بخش عمده‌ای از آب شرب بجنورد را تامین می‌کند و در کنار آن انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی، اتمام تصفیه خانه شیروان، احیای قنوات و آبیاری نوین کشاورزی از دیگر اقدامات این شاخص است.

نظر شما