شناسهٔ خبر: 66702007 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس سازمان امور اراضی کشور:

سنددارشدن اراضی کشاورزی پیشرفت چشمگیری داشته است

سوادکوه - رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: رفع تداخلات و سنددارکردن اراضی کشاورزی در دولت سیزدهم پیشرفت چشمگیری داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا افلاطونی پنجشنبه شب در نشست رفع تداخلات اراضی در سوادکوه گفت: تا قبل از دولت سیزدهم تنها ۱۱ درصد اراضی رفع تداخل و چهار درصد سنددار شده بود که این رقم هم اکنون به ۷۵ درصد رفع تداخلات و ۵۳ درصد اراضی سنددار شده است.

وی اظهار کرد: این میزان رفع تداخلات و سنددارشدن اراضی کشاورزی اهتمام دولت سیزدهم را نشان می‌دهد که ظرف مدت دو سال اخیر هم رفع تداخلات و هم سنددار کردن اراضی کشاورزی پیشرفت چشمگیری داشته است و توانسته رضایت مردم را فراهم کند.

رئیس سازمان امور اراضی کشور با بیان اینکه حمایت دولت سیزدهم از رفع تداخل اراضی می‌تواند به رونق تولید و در راستای امنیت غذایی و توسعه پایدار کشاورزی در این بخش کمک کند، اظهار امیدواری کرد؛ با حمایت‌های دولت و مدیران پر تلاش استانی و همکاران سازمان امور اراضی کشور، امیدواریم شاهد رفع کامل تداخل اراضی کشاورزی در کشور و به‌خصوص در استان مازندران باشیم.

وی بر لزوم همیاری و مشارکت مردم در رفع تداخلات اراضی در سواد کوه برای افزایش بهره وری تولید پایدار محصولات کشاورزی تأکید کرد.

افلاطونی و هیأت همراه در سفر به استان مازندران از پایانه صادراتی روماک گستر در شهرستان جویبار استان مازندران بازدید کرد، و گفت: مقرر شده به عنوان نماینده وزیر جهاد کشاورزی در خدمت مردم شهرستان‌های سواد کوه و جویبار برای حل مشکلات مردم در زمینه رفع تداخلات اراضی و بازدید پیشرفت فعالیت‌ها از واگذاری زمین برای طرح‌های کشاورزی باشم.

وی افزود: هدف این سفر بررسی میدانی مشکلات مردم و انتقال آن به وزیر جهاد کشاورزی است تا به صورت جدی پیگیری و رفع مشکلات مردم در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تمام سیاست‌های اعمال شده در سازمان امور اراضی کشور در راستای حفاظت از زمین در جهت حمایت از تولید در راستای امنیت غذایی با مشارکت مردم در کشور است.

نظر شما