شناسهٔ خبر: 66701829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیشرفت ۶۱.۵ درصدی طرح جامع فاضلاب اهواز

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت نیروگفت:طرح جامع فاضلاب اهواز تاکنون ۶۱.۵ درصد پیشرفت کاری داشته است.

صاحب‌خبر -

پیشرفت ۶۱ درصدی طرح جامع فاضلاب اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، یزدان رضایی روز پنج شنبه در بازدید از ایستگاه پمپاژ فاضلاب ملی راه اهواز افزود: طرح فاضلاب اهواز از سال ۱۳۷۲ تا ۱۴۰۰ افزون بر ۳۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشت. 

وی اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم این میزان به ۶۱/۵ درصد رسیده است که  نشان دهنده عزم مسئولان ملی و استانی برای تکمیل این طرح می‌باشد. 

 معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت نیرو اظهار کرد: طرح جامع فاضلاب اهواز یکی از مهمترین پروژه‌های وزارت نیرو در کشور است لذا باید اثر بخشی آن برای مردم نمایان شود.

رضایی ادامه داد: با افتتاح ایستگاه پمپاژ فاضلاب ملی راه که یکی از بزرگترین و عمیق‌ترین ایستگاه‌های فاضلاب در کشور است بخشی از فاضلاب شرق اهواز به تصفیه خانه منتقل می‌شود.

وی گفت : طرح تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز باید به سرعت اجرایی و وارد مدار بهره برداری شود تا بتوانیم برای تکمیل پروژه فاضلاب در شرق و غرب اهواز هدفمند کار کنیم،

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو افزود: تامین منابع مالی برای تکمیل طرح جامع فاضلاب شرق اهواز در دستور کار است و طبق برنامه زمان بندی شده باید تا پایان سال این طرح تکمیل شود.

رضایی  به استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران در پروژه‌های وزارت نیرو اشاره کرد و بیان کرد: بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان در آبادان با ظرفیت ۲۵ هزار متر مکعب در شبانه روز از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی به زودی وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

نظر شما