شناسهٔ خبر: 66701828 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۱۶ مصوبه برای توسعه شهرستان شوش

استاندار خوزستان گفت: ۱۶ مصوبه برای توسعه شوش در دستور کار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

۱۶ مصوبه برای توسعه شهرستان شوش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای اداری شهرستان شوش افزود:شوش با سابقه غنی فرهنگی و دینی از مهمترین ظرفیت‌های استان است. 

وی اظهار کرد:این خطه در دفاع مقدس مرکز انجام عملیات بزرگ و پیرزمندانه بود و مردم این دیار مظهر مقاومت و ایثار هستند. 

استاندار خوزستان بیان کرد:از همه سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری و دیگر بخش‌ها برای کار و فعالیت در شوش دعوت و استقبال میکنیم.

حسینی محراب با اشاره به اجرای ۱۶ مصوبه برای توسعه شهرستان شوش ادامه داد:این مصوبات در بخش‌های زیرساختی همچون آب شرب، آب کشاورزی، بهداشت و درمان، جاده و ... در دستور کار قرار دارد. 

وی تاکید کرد:امیدواریم دستگاه‌های اجرایی زمانبندی پروژه‌ها و مصوبات را رعایت کنند و برای مصوبات مسئول پیگیری‌های ویژه مشخص کنند. 

استاندار خوزستان اظهار کرد: البته مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار نیز بر اجرای مصوبات نظارت مستمر خواهد داشت و تا ۴۵ روز آینده جلسه دیگری در مرکز استان برای بررسی روند اجرایی مصوبات برگزار خواهد شد. 

حسینی محراب بیان کرد: در دوره فعالیت دولت مردمی اقدامات خوبی در بخش روستایی شوش صورت گرفته است از جمله اینکه ۱۷ روستای این شهرستان از محل آلایندگی آسفالت شد. 

وی اظهار داشت: مقابله با تیراندازی در مراسمات مختلف با همکاری شیوخ و بزرگان عشایر و اعضای شورای تامین از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

 

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان همچنین در سفر به شهرستان شوش با خانواده های شهیدان سید سکر و سید حسن تفاخ، شهید علیرضا شکری و شهید غلامرضا اهوازی دیدار و گفتگو کرد و ضمن قدردانی از صبر و استقامت خانواده شهدا به مقام شامخ این شهیدان والامقام ادای احترام کرد. 

نظر شما