شناسهٔ خبر: 66701816 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

برتری قاطع پرسپولیسی‌ها بر استقلالی‌ها در یک مورد خاص/ احتمال آقای گلی شاگردان نکونام در حد صفر

با نگاهی به جدول گلزنان برتر لیگ شخص می‌شود تیم استقلال در بین ۴ ردیف اول اقای گل ها نه تنها نماینده‌ای ندارد بلکه بازیکنان سابقش هم در گلزنی ناموفق عمل کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

جدول گلزنان لیگ برتر تا پایان هفته بیست و هفتم مشخص می‌کند شهریار مغانلو مهاجم فعلی سپاهان و مهاجم پیشین پرسپولیس در حال حاضر با ۱۵ گل زده در ردیف اول و بالاتر از همه قرار گرفته است.

بعد از شهریار مغانلو که بخت اول کسب عنوان آقای گلی در فصل جاری به شمار می‌رود، رضا اسدی دیگر بازیکن سابق پرسپولیس و فعلی سپاهان همراه با رحمان جعفری مهاجم تراکتور هر کدام با ۱۰ گل زده در ردیف دوم قرار گرفته‌اند.

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس نیز با ۸ گل زده همراه با رضا جعفری از ملوان و پوریا سرآبادری از شمس آذر قزوین در سومی ردیف از جدول گلزنان قرار گرفته است.

در ردیف چهارم و گروه ۷ گله‌ها سحرخیزان از گل گهر، آقایی پور استقلال خوزستان، سلیمانی ملوان و محمدی ذوب آهن قرار دارند تا در این رده از جدول گلزنان نیز اثری از بازیکنان فعلی یا سابق استقلال نباشد.

اما در جمع ۶ گله‌های حال حاضر لیگ برتر گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی گلزنان حال حاضر استقلال، محمدرضا آزادی از نساجی مازندران و داریوش شجاعیان از تیم هوادار از جمله بازیکنان سابق استقلال هستند که در جمع ۱۰ نفره ۶ گله ها قرار گرفته‌اند.

ناگفته نماند، مهدی عبدی مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس و فعلی تراکتور، شهاب زاهدی بازیکن پرسپولیس در نیم فصل اول همین فصل، حامد پاکدل از پیکان و بازیکن سابق پرسپولیس، احمدرضا زنده روح از گل گهر سیرجان، جلال الدین علی محمدی از مس رفسنجان و طالب ریکالی از صنعت نفت آبادان دیگر بازیکنان حاضر در جدول ۶ گله‌های گلزنان برتر لیگ هستند. با این حساب و فاصله ۹ گل بین بهترین گلزنان استقلال با آقای گل فعلی احتمال اقای گلی یک استقلالی در ۳ هفته پایانی تقریباً غیر ممکن به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: ورود سازمان بازرسی کل کشور به پاداش‌های غیرمتعارف باشگاه استقلال/ آبی‌ها تهدید شدند

نظر شما