شناسهٔ خبر: 66701803 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

۹۹ درصد فصل بعد من اینجا نیستم

قربانی: جادوگر شهر اوز نمی‌خواهد نتیجه بگیریم

پیروز قربانی درباره شرایط تیمش نفت و گاز گچساران صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پیروز قربانی سرمربی نفت و گاز گچساران که تیمش در این هفته از لیگ یک با نتیجه ۱-۱ برابر نفت مسجد سلیمان متوقف شد و در نشست خبری گفت: بازی حالا فیزیکی داشت. تیم نفت مسجدسلیمان هم با توجه به نفراتی که در اختیار داشت تیم بسیار سفت و قلدری بود و در دقایقی هم از نیمه اول از تیم راضی نبودم که این نوع بازی نفت مسجد سلیمان بود که بازی ما را خراب کرد ولی نیمه دوم هم تیم ما خوب بود که گل مساوی را زدیم و حتی می‌توانستیم ۲-۳ موقعیت دیگر هم داشته باشیم ولی متاسفانه تنها از یک مورد آن استفاده کردیم.

ویدئو: 332986

او ادامه داد: از جنگندگی بچه‌ها راضی هستم و واقعا هم از سمت من تحت فشار هستند. پتانسیل زیادی داشتند تا برخی بعضی‌ها بهتر نتیجه می‌گرفتیم و از لحاظ کیفیت بازی هم شرایط خوبی داریم. در خانه و بیرون خانه کیفیت خوبی ارائه دادیم ولی نتیجه می‌گیریم که کیفیت خوب همیشه محصول به نتیجه نمی‌شود. انشالله از این تجربه استفاده کنیم برای سال‌های بعد!

سرمربی نفت و گاز گچساران تاکید کرد: امروز هم شاید از نظر کیفی چیزی که می‌خواستیم نشد ولی بچه‌ها واقعا جنگیدند. خواهش می‌کنم ۴-۵ بازی ما را ندیدند و لطفاً ندیده قضاوت نکنید. برخی از دوستان بازی ما را ندیدند و قضاوت می‌کنند. کاری به نتیجه ندارم اما بنشینید از نظر موقعیت گل مقایسه کنید. همین ۴-۵ بازی آخر را ببینید می‌فهمید یک چیزی عجیب است. من جدیدا دارم به برخی از حرف‌ها اعتقاد پیدا می‌کنم. اعتقاد نداشتم اما به جادو دارم اعتقاد پیدا می‌کنم. پنالتی خراب شده، توپ روی خط دروازه برگشته، بالا ۷-۸ موقعیت ۷۰-۸۰% درست کردیم که واقعا سخت است ولی بازی قبل که باختیم بروید ببینید که اصلا اینطور نیست که فکر کنید بازی دست آنها بوده ولی ما باید می‌بردیم که باختیم. از دقیقه ۱۰ با ده نفر دفاع می‌کردند و تیم ما ۱۰ موقعیت درست کرد که این کیفیت تیم را نشان می‌دهد.

وی افزود: متاسفم که فقط نتیجه را می‌بینند. تیم من با سبک خوبی بازی می‌کند و بعضی شاید بگویند که چرا نیم فصل اول آنقدر خوب بود اما نیم فصل دوم چرا در نتیجه‌گیری خوب نبوده. تیم من از نظر کیفیت بازی نسبت به نیم فصل اول واقعا بهتر شده و شاید باید برای ضربه آخر مسئولیت پذیری بیشتر داشته باشیم یا باید بیشتر کار کنیم. من به شانس اعتقاد ندارم ولی بعضی از بازی‌ها را فکر می‌کنم جادوگر شهر اوز نمی‌گذارد ببریم!

1997891

قربانی خاطرنشان کرد: این سبک همان سبکی است که نتیجه می‌دهد. با سبک‌های خیلی دوستان کار ندارم اما من در سبکم تمرین و مطالعه دارم. من سختی کار را به جان خریدم که فوتبال بازی کنیم. در بازی‌ها از نظر کیفی از حریف بهتر بودیم و کارشناسان بی‌طرف بیایند بررسی کنند. طبیعی است چون در بخشی از کارها نیاز به کار بیشتری داریم و این سال اولش بوده و در یک سال کل تیمش عوض شده. نیاز به زمان دارم تا تیم بسازم. من دوست دارم از الف شروع کنم تا برای چیزی که زحمت می‌کشم بهتر شوم. در بعد نتیجه‌گیری خوب عمل نکردیم ولی در باخت‌هایمان کیفیت بالایی داشتیم. مربی‌های دیگر از تمام مسائل برای بهانه استفاده می‌کنند اما من آمدم گفتم که نیاز به تجربه، مهره یا مورد دیگر دارم که اگر تیمم نبرد بدانم باید بیشتر کار کنم.

او ادامه داد: امروز قشنگ حس می‌کردم تمام فشارها روی من است. شاید بازی با آستارا آخرین بازی من با گچساران باشد ولی نامردی است و باید بگویم قدر آقای غلامی را بدانید. مثل این آدم به خدا قسم در فوتبال ایران ندیدم و این مدت هم تحت فشار قرار گرفت. چون ۹۹ درصد فصل بعد از گچساران می‌روم این حرف را می‌زنم و اگر ۱ درصد احتمال ماندنم بود این حرف را نمی‌زدم تا نگویند که دارد تیم سال بعدش را می‌بندد. دستش بسته بود ولی از ما حمایت کرد. امیدوار هستم امثال آقای غلامی را در رده‌های بالا فوتبال ببینیم چون تمام دغدغه‌اش خدمت به فوتبال گچساران بود و من ندیدم که دغدغه شخصی داشته باشد. هر زمان صحبت می‌کرد می‌گفت به‌خاطر مردم و باز هم می‌گویم من سال بعد ۹۹ درصد به دلیل مسائل خانوادگی و شخصی از گچساران جدا می‌شوم و چون می‌روم تشکر می‌کنم.

نظر شما