شناسهٔ خبر: 66701513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

دشمن درصدد ترویج فرهنگ ابتذال در جامعه است

آیت‌الله «حسینی» گفت: امروز رژیم صهیونیستی و کشور‌های استکبار به جای موشک و جنگ سخت درصدد ایجاد توطئه و ترویج فرهنگ ابتذال در بین مردم است.

صاحب‌خبر -
دشمن در صدد ترویج فرهنگ ابتذال در جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، در اجلاسیه شهدای شهرستان چرام اظهار داشت: اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و طلوع انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) خداوند راه عزت و شرافت دنیا و سعادت آخرت را به ما نشان داده است. 
 
آیت‌الله حسینی با بیان اینکه بهترین راه برای جامعه بشری راهی است که عزت و شرافت دنیا را تامین می‌کند و هم سعادت آخرت را نشان می‌دهد، افزود: زمانی که در راه خداوند متعال قدم برمی‌داریم و در میدان حق مبارزه می‌کنیم و کشته می‌شویم در هر دو صورت پیروز میدان هستیم.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد عده‌ای هستند که بزرگترین جان و سرمایه خود در راه ظلم و بی عدالتی مصرف می‌کنند این نهایت خسران یک انسان است.
 
وی با بیان اینکه شهیدان ما در جنگ تحمیلی در بهشت و کشته‌های رژیم بعثی در جهنم قرار دارند، عنوان کرد: کسانی که به فرمان صدام جنایتکار به میدان آمدند اگر کشته شوند در جهنم هستند و امروز کسانی که به فرمان نتانیاهو، بایدن و رسانه‌های غربی در مقابل جبهه مقاومت قرار می‌گیرد در جهنم سوزان قرار می‌گیرند.
 
آیت‌الله حسینی عنوان کرد: به برکت شهدای انقلاب اسلامی، ولایت و رهبری در حال حاضر در جبهه حق هستیم امروز روز عظمت و طلوع آرمان‌های شهیدان در جهان است. 
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون در دانشگاه‌های آمریکا به فارسی بر علیه رژیم صهیونیستی و استکبار شعار می‌دهند و این نشأت گرفته از خون شهدای ما است. 
 
آیت‌الله حسینی ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی و کشور‌های استکبار به جای موشک و جنگ سخت  درصدد ایجاد توطئه و ترویج فرهنگ ابتذال در بین مردم است.
 
وی خاطرنشان کرد: خطرناک‌ترین جنگی که دشمن برای ما به راه انداخته بحث پیری جمعیت است و دست‌های پنهان دشمن پشت این قضیه است و اگر اقدامی نکنیم در آینده‌ای نه چندان دور دشمن همه هستی ما را نابود می‌کند.
 
انتهای پیام/

نظر شما