شناسهٔ خبر: 66701363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیر شرکت آتیه‌سازان حافظ استان گیلان خبر داد؛

بهره‌مندی ۴۰۰ هزار نفر از گیلانی‌ها از خدمات بیمه آتیه‌سازان

«طبائی» با بیان اینکه شرکت بیمه آتیه‌سازان بدون هیچ محدودیتی آمادگی عقد قرارداد با سایر مراکزی درمانی را دارد گفت: در حال حاضر حدود ۴۰۰ هزار نفر از جمعیت استان گیلان تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی و اکمل قرار دارند که بخش اعظمی از آنان دچار کهولت سن هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «سید علی طبائی» مدیر شرکت آتیه‌سازان حافظ استان گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: شرکت آتیه‌سازان حافظ یکی از شرکت‌های وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران است و به نحوی تنظیم‌کننده بازار بیمه تکمیلی درمان در سطح کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین جمعیت تحت پوشش این شرکت از قشر بازنشستگان هستند افزود: در حال حاضر حدود ۴۰۰ هزار نفر از جمعیت استان گیلان تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی و اکمل قرار دارند که بخش اعظمی از آنان دچار کهولت سن هستند و حدود ۲۰۰ مرکز طرف قرارداد در استان داریم که بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، کلینیک‌ها، جراحی محدود، آزمایشگاه، داروخانه‌ها، فیزیوتراپی و مراکز تصویربرداری را شامل می‌شود.

طبائی با بیان اینکه شرکت آتیه‌سازان بدون هیچ محدودیتی آمادگی عقد قرارداد با سایر مراکزی درمانی را دارد عنوان کرد: مهم‌ترین دغدغه این مراکز پرداخت به موقع مطالبات است؛ ما از زمان پذیرش اسناد تا پرداخت، طبق قرارداد یک فرصت ۳ ماهه را داریم و هم‌اکنون مطالبات تمام مراکز بیمارستانی طرف قرارداد شرکت، تا پایان آذر ۱۴۰۲ به طور کامل تسویه شده است و مطالبات مراکز سرپایی و کلینیکی نیز تا پایان آذر در چند روز آتی تسویه می‌شود.

وی از افزایش ۵۰ درصدی مراکز پذیرش اسناد درمانی در سطح استان خبر داد و بیان کرد: اکنون بیش از ۲۰ مرکز پذیرش اسناد به صورت نمایندگی و دفتر پیشخوان در سطح استان فعال است.

مدیر شرکت آتیه‌سازان حافظ استان گیلان با اشاره به سایر تسهیلاتی که به بیمه‌شدگان در قرارداد‌ها ارائه می‌شود عنوان کرد: با توجه به این تسهیلات، نیاز نیست که فرد بیمه‌شده خودش برای ارائه فاکتور مراجعه کند بلکه نمایندگان شرکت (آتیه‌سازان) برای جمع‌آوری اسناد به آن مجموعه و ادارات اعزام می‌شوند.

طبائی با اشاره به بسته‌های خدمتی مختلف در بیمه‌های تکمیلی خاطرنشان کرد: خلل در روند اطلاع‌رسانی شفاف نسبت به بسته‌های خدمتی و تعهدات ما به بیمه‌شدگان همواره مشکل‌ساز است چراکه هر بسته خدمتی دارای یک سری محدودیت‌ها و یک سقف ریالی است که عدم آگاهی بیمه‌شدگان از این بخش می‌تواند منجر به نارضایتی آنان شود.

وی از اتصال به سامانه‌های الکترونیک وزارت بهداشت و دریافت الکترونیک اسناد مراکز درمانی و حتی رسیدگی آنها به صورت الکترونیک خبر داد و افزود: این اتفاق برای مراکز سرپایی در سال ۱۴۰۲ رقم خورده است و در سال ۱۴۰۳ برای مراکز  بیمارستانی هم اتفاق خواهد افتاد.

مدیر شرکت آتیه‌سازان حافظ استان گیلان با بیان اینکه در پذیرش الکترونیک اسناد درمانی بیمه‌شدگان و حذف کاغذ جزو استان‌های پیشرو هستیم گفت: این اقدام به طور آزمایشی با ۶ دفتر پیشخوان در گیلان شروع شد و جزو استان‌های پیشرو در این زمینه هستیم علاوه بر آن، در شعبه استان اقدام به ایجاد یک میز خدمت برای پاسخگویی به سوالات و شکایات بیمه‌شدگان کردیم تا بیمه‌شدگان دچار سرگردانی در طبقات و واحد‌های مختلف نشوند.

طبائی با اشاره به اینکه مرکز ارتباطات با مشتریان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات بیمه‌شدگان است افزود: بیمه‌شدگان در صورت وجود هرگونه سوال و ابهامی می‌توانند با شماره ۰۲۱۷۵۰۱۳ تماس بگیرند.

وی ادامه داد: شرکت آتیه‌سازان حافظ استان در حوزه کارخانجات نیز آمادگی عقد قرارداد با هر مجموعه اداری و تولیدی که بیش از ۵۰ نفر بیمه شده داشته باشد را دارد.

مدیر شرکت آتیه‌سازان حافظ استان گیلان با بیان اینکه بیمه‌های پایه سطح خدمات خود را با توجه به قانون جوانی جمعیت افزایش داده‌اند افزود: آتیه‌سازان حافظ نیز آمادگی گنجاندن خدمات ناباروری در بسته‌های بیمه تکمیلی را دارد؛ در حوزه بیماران خاص نیز در حال حاضر بیش از ۷ هزار بیمار خاص در سطح استان از خدمات درمانی آتیه‌سازان حافظ بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما