شناسهٔ خبر: 66701352 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

پرداخت ۱۴۰۰ میلیارد تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کرمانشاه...

اقتصاد ایران: مدیرکل کمیته امداد امام استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -
- اخبار استانها -

رضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: سال گذشته به بیش از 11 هزار طرح اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد در استان کرمانشاه حدود 1400 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده و جذب مانده اعتبارات سال 1402 در امسال همچنان ادامه دارد.

وی عنوان کرد: حدود 1400 میلیارد تومان تسهیلات بابت ایجاد درآمد پایدار و خودکفایی افراد نیازمند براساس بررسی لازم و نیازسنجی به موقع پرداخت شد که اکنون نتایج مطلوبی از این اقدام صورت گرفته حاصل شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، گفت: با توجه به لزوم گسترش اقدامات جهادی در راستای اشتغال‌زایی محرومین، در امسال تلاش می‌کنیم که با همدلی و معاضدت بانک‌های عامل ضمن تسریع در روند پرداخت تسهیلات در زمینه آموزش و آگاهی بخشی در خصوص فرآیند اشتغال و خودکفایی به صورت کیفی فعالیت‌هایی انجام شود.

طاهری، افزود: مراحل جدید ثبت‌نام افراد جدید در سال 1403 برای مجریان و افراد متقاضی تحت پوشش کمیته امداد برای ایجاد اشتغال آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه مسکن نیز سال گذشته کلید بیش از 330 واحد مسکونی به خانواده‌های مددجو واگذار شده است گفت: خانواده‌های متقاضی مسکن که تعداد اعضای خانواده دو نفره و بیشتر است یا فاقد مسکن هستند یا دارای مسکن غیرمقاوم هستند می‌توانند به دفاتر کمیته امداد مراجعه کنند و کمیته امداد نسبت به تشکیل پرونده و ارائه خدمات مسکن اقدام خواهد کرد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، گفت: امسال برای احداث مسکن روستاتی و شهرهای زیر 25 هزار نفر 350 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود و مجموعه کمیته امداد نیز 200 میلیون تومان مساعدت بلاعوض را برای ساخت مسکن خانواده‌های تحت حمایت در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما