شناسهٔ خبر: 66701032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

ساماندهی سواحل، وظیفه شهرداری‌ها و بخشداری‌ها

وزیر کشور در چالوس: ساماندهی سواحل وظیفه شهرداری‌ها و بخشداری‌ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندزان، وزیر کشور در سفر به شهرستان چالوس و نشست با مدیران این شهرستان گفت: سواحل باید در اختیار شهرداری‌ها قرار بگیرد و شهرداری‌ها آن را برای استفاده عموم آماده کنند و در سواحل خارج ازحوزه شهری نیز، بخشداری‌ها موظف هستند آن را ساماندهی کنند.

احمد وحیدی افزود: سالم سازی و بهسازی سواحل بسیار مهم است و باید به آن توجه داشت.

وزیر کشور به یکطرفه شدن جاده چالوس و بروز مشکلات برای مردم بومی منطقه اشاره کرد و گفت: این درخواست و مطالبه بحق مردم مرزن آباد و روستا‌های بالادست است و پلیس راهور باید راهکار لازم را برای رفع این مشکل پیدا کند و البته دولت هم هزار و دویست میلیارد تومان اعتبار برای حل این مشکلات در نظر گرفته است.

وی درباره مشکلات ترافیک شهری چالوس بیان داشت: برای رفع ترافیک شهری چالوس باید شهرداری طرح توجیهی آماده و به سازمان شهرداری‌ها ارائه کند و نسبت به بهبود آن اقدام شود و در زمینه زیرگذر شهرک نواب هم دولت کمک می‌کند تا هر چه زودتر تکمیل شود.

وحیدی با اشاره به اینکه به ساماندهی رودخانه کمک خواهد شد افزود: چالوس پذیرای خیل عظیم مسافران و گردشگران است و تلاش می‌شود متناسب با شرایط موجود نسبت به ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها اقدام شود.

وی تآکید کرد: چالوس قدمگاه ۲۱ هزار شهید است و ارزش‌های معنوی در کنار ارزش‌های دیگر بسیار مهم است و در این باره مطالباتی مطرح شد که به آن توجه ویژه خواهد شد.

نظر شما