شناسهٔ خبر: 66700599 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/روایت روز ورزشی/

پول‌های قشنگ به استقلالی‌ها نرسید/ اولین تلفات فساد در فوتبال!

نیما علیپور

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، باشگاه النصر آماده است تا برای انتقال بازیکن الشباب ۴ بازیکن خود را به این باشگاه بدهد. لیگ عربستان هنوز به پایان نرسیده است اما از هم اکنون بازار نقل و انتقالات داغ است.

النصر یکی از تیم هایی است که به دنبال جذب بازیکنان جدید خارجی و داخلی است. النصر در فصل جاری با هدایت کاسترو نتوانسته انتظارات را برآورده کند به طوریکه در لیگ رقابت را به الهلال واگذار کرد و از لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شد و به همین خاطر هواداران تیم خوستار جذب بازیکنان بزرگ هستند.

واکنش کاپیتان یونایتد به جدایی

کاپیتان پرتغالی منچستر یونایتد به جدایی از این تیم در تابستان واکنش نشان داد. برونو فرناندز یکی از بازیکنانی است که گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی او در تابستان زیاد است. از لیگ عربستان به عنوان مقصد بعدی این هافبک پرتغالی سخن به میان می آید با این حال خود او تاکید کرد که دوست دارد در منچستر یونایتد باقی بماند.

به نوشته اسکای اسپورت، کاپیتان پرتغالی شیاطین سرخ در واکنش به جدایی از این تیم گفت: تا زمانی که باشگاه منچستر یونایتد بخواهد در تیم باقی خواهم ماند. باشگاه دوست دارد که من در تیم فصل بعد باشم و به همین خاطر من هم دوست دارم ادامه بدهم. از حضور در منچستر یونایتد خوشحال هستم و دوست دارم که این همکاری ادامه داشته باشد.

زنگ خطر پیش از المپیک/ حذف زودهنگام ناهید کیانی از قهرمانی آسیا

چهره شاخص تکواندوی زنان ایران و دارنده مدال طلای جهان، از رقابت های قهرمانی آسیا کنار رفت.

در جریان رقابتهای روز نخست تکواندوی قهرمانی آسیا در ویتنام، ناهید کیانی نماینده وزن ۵۳- کیلوگرم تکواندوی ایران در دور نخست مقابل جوگ از تایلند با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد و خیلی زود از دور رقابت ها کنار رفت.

شکست تیم ملی والیبال ایران از برزیل

تیم ملی والیبال برزیل در نخستین دیدار دوستانه برابر تیم ملی ایران به برتری رسید.

ملی‌پوشان والیبال ایران که اردوی چند روزه خود را پیش از آغاز لیگ ملت‌ها در کمپ فدراسیون والیبال برزیل آغاز کرده‌اند، روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت به وقت محلی در اولین دیدار تدارکاتی خود به مصاف برزیل رفتند.

سازمان بازرسی مانع پرداخت مطالبات غیرمتعارف استقلالی‌ها/ تسویه آپشن‌های دوره آجورلو جرم است

در شرایطی که هلدینگ خلیج فارس مایل بود بندهای عجیب قرارداد بازیکنان استقلال در زمان مدیرعاملی مصطفی آجورلو را پرداخت کند، دستور اکید سازمان بازرسی مانع غیر قابل عبور هلدینگ برای پرداخت این مبالغ است.

با رفتن علی خطیر از باشگاه استقلال، آن دسته از بازیکنانی که زمان مدیریت مصطفی آجورلو با استقلال قرارداد بستند و در قراردادهای خود، بندهایی نظیر رضایت مدیرعامل، حق مسکن و دریافت وام بلاعوض برای تهیه مسکن و آپشن‌های سهل الوصول داشتند و از مذاکره با علی خطیر به پول خود نرسیده بودند، سراغ مدیریت جدید باشگاه رفتند و خواهان دریافت مطالبات قدیمی‌شان شدند.

سهمیه وایلدکارت المپیک به فرانک پرتوآذر تعلق نگرفت

اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری اعلام کرد امکان دادن سهمیه یونیورسالیتی ( وایلدکارت) به فرانک پرتوآذر ملی‌پوش دوچرخه‌سواری کوهستان ایران را ندارد.  فدراسیون دوچرخه سواری ایران برای حضور فرانک پرتو آذر ملی پوش کوهستان درخواست استفاده از وایلد کارت کرده بود تا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور داشته باشد که اتحادیه جهانی این درخواست را رد کرده است. 

دیوید لاپارتین رییس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در نامه‌ای به رییس فدراسیون دوچرخه سواری ایران اعلام کرده است که امکان دادن این سهمیه را به فرانک پرتو آذر ندارد. 

رونمایی AFC از فرمت های جدید رقابتهای باشگاهی/ راه‌اندازی لیگ قهرمانان زنان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا فرمت برگزاری لیگ نخبگان آسیا را اعلام کرد و این رقابت با حضور ۲۴ تیم برگزار خواهد شد. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا رقابتهای فوتبال در این منطقه شاهد تغییر و تحول خواهد بود.

AFC از فرمت های جدید رقابت های باشگاه رونمایی کرد به طوریکه در آسیا چهار رقابت لیگ نخبگان آسیا، لیگ قهرمانان آسیا سطح دوم، لیگ چلنج آسیا و لیگ قهرمانان زنان آسیا برگزار خواهد شد.

صعود سپاهان، گل‌گهر، آلومینیوم و مس به نیمه نهایی

پرونده رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز بسته شد. در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (پنج شنبه) چهار دیدار برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم‌های آلومینیوم اراک، سپاهان اصفهان، گل گهر سیرجان و مس رفسنجان به دور بعدی صعود کردند و تیم‌های چادرملو، هوادار، تراکتور و ملوان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

افشاریان و مهدی کنار رفتند

فدراسیون فوتبال، دانیال مرادی را موقتا به عنوان سرپرست کمیته داوران به جای خداداد افشاریان انتخاب کرد.

به گزارش ایسنا، با اعلام فدراسیون فوتبال خداداد افشاریان و سهیل مهدی از سمت خود در ریاست کمیته داوران و برگزاری مسابقات لیگ برتر کنار رفتند.

برنامه نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران

مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران ۲۴ یا ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد.

با تصمیم قبلی سازمان لیگ فوتبال ایران که در قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد، قرار است مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها ۲۴ یا ۲۵ خرداد برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما