شناسهٔ خبر: 66700598 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عذرخواهی فدراسیون والیبال پاکستان از تیم ملی ایران

کمیته کنترل لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی و فدراسیون والیبال پاکستان از اشتباه تلویزیون این کشور در هنگام مسابقه ایران عذرخواهی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های آسیای مرکزی که از روز شنبه 22 اردیبهشت با حضور تیم‌های ملی والیبال بزرگسالان افغانستان، قرقیزستان، پاکستان، سریلانکا، ترکمنستان و تیم ملی جوانان ایران در سالن 10 هزار نفری شهر اسلام‌آباد آغاز شده بود، امشب (پنج‌شنبه شب 27 اردیبهشت) به پایان رسید.

تیم ملی والیبال جوانان ایران که به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است، در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف پاکستان رفت و سه بر یک مغلوب این تیم شد.

نتیجه این مسابقه برای صعود تیم ایران به دیدار رده‌بندی اهمیت داشت که تلویزیون پاکستان در ست دوم اسم تیم‌های صعود کننده به فینال و دیدار رده‌بندی را برای بازی‌های روز جمعه در تابلوی ورزشگاه به نمایش گذاشت در صورتی که هنوز مسابقه ایران تمام نشده بود.

تیم ایران به این موضوع به شدت اعتراض کرد و بعد از پایان مرحله مقدماتی نشستی با حضور اعضای کمیته کنترل مسابقات، مسئولان فدراسیون والیبال و تلویزیون پاکستان برگزار شد و از بروز این اشتباه به صورت رسمی عذرخواهی کردند.

 

انتهای پیام/

نظر شما