شناسهٔ خبر: 66700452 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۲۵ راه اصلی و روستایی در خراسان رضوی بازگشایی شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بارشهای بهاری، تگرگ و سیلاب از روز گذشته تاکنون موجب انسداد ۳۷ راه اصلی، فرعی و روستایی در این استان شده است که تاکنون ۲۵ راه با تلاش راهداران بازگشایی شده است.

صاحب‌خبر -

جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: همه راه‌های اصلی و فرعی و ۱۹ راه روستایی با تلاش راهداران در خراسان رضوی بازگشایی شده است.

او افزود: امروز با تلاش راهداران ۲ انسداد جداگانه در جاده اصلی فریمان- مشهد و سیلاب جاده ترانزیتی مشهد-سرخس بازگشایی شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: بازگشایی سه راه فرعی مشهد به کارخانه سیمان در بخش احمدآباد، مشهد-میامی و قوچان-دوغایی نیز در این مدت انجام شد.

۱۰ راه روستایی در خراسان رضوی همچنان بسته است

شهامت با اشاره به انسداد ۱۲ راه روستایی در خراسان رضوی بیان کرد: ۱۰ راه در شهرستانهای استان شامل ۲ جاده روستایی در سرخس، چهار راه روستایی در فریمان، سه راه در شهرستان صالح آباد و یک راه نیز در بخش سرولایت نیشابور همچنان بسته است.

او تصریح کرد: ۲ جاده ارتباطی روستایی نیز در شهرستانهای مشهد و طرقبه شاندیز همچنان بسته اما راهداران راه دسترسی جانبی برای تردد اهالی منطقه ایجاد کرده اند، و عملا ترددها جریان دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب در این استان به هم استانی های عزیز توصیه می شود تا حد امکان سفرهای جاده ای خود به زمان دیگری موکول کنند.

نظر شما