شناسهٔ خبر: 66700101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح طرح حامیم در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سومین دوره طرح استانی حامیم ویژه دانشجویان این دانشگاه در استان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام قاسمی نژاد گفت: طرح حامیم برگرفته از کلید واژه «حلقه‌های میانی» است که توسط مقام معظم رهبری به آن اشاره شده است.
وی تصریح کرد: حلقه‌های میانی به عنوان واسطه‌های مسئولان و مردم نقش‌آفرینی می‌کنند و کار ویژه آنها این است که هم صدای مردم را به گوش مسئولان رسانده و مطالبات مردمی را از مسئولان دنبال کنند و هم بستر ارتباط مسئولان با مردم جهت ارائه گزارش از اقدامات انجام شده را فراهم کنند.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: در این طرح ۸۰ نفر از نخبگان فرهنگی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی استان حضور دارند و به مدت ۳ روز آموزش می‌بینند.
حجت الاسلام قاسمی‌نژاد اضافه کرد: در فضای دانشگاه آن گروهی که می‌تواند این مهم را انجام داده و حلقه میانی بین مسئولان دانشگاه و جامعه دانشگاهی (اساتید و دانشجویان) باشد فعالان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشجویی هستند
وی گفت: ضروری است حلقه‌های میانی جهت انجام صحیح این تکلیف مهم از توانمندی لازم برخوردار بوده و مهارت‌های ضروری را کسب کند، لذا نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با توجه به رسالت خود و جایگاه ویژه‌ای که بین نخبگان دانشگاهی دارد بر این شد طرح حامیم را جهت توانمند سازی فعالان تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه برنامه‌ریزی و اجرا کند.

<div id="video-display-embed-code_11120847"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4236120/11120847?width=600&height=300"></script></div>
دانلود

نظر شما