شناسهٔ خبر: 66700041 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سحرخیزان: خوشحالی کردم اما مشکلی باهم نداریم

سعید سحرخیزان در مورد خوشحالی‌اش پس از گلزنی به تیم سابق صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سعید سحرخیزان مهاجم تیم گل گهر پس از برد خانگی مقابل هوادار تهران در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی سختی داشتیم و می‌دانستیم که بازی سختی در پیش است. تیم هوادار یکی از باکیفیت‌ترین تیم‌های لیگ برتر است. عالی بازی کردیم و حرفی برای گفتن ندارد. همانطور که گفته بودم نتایجی که گرفته بودیم در شأن ما نبود و ما خیلی فوتبال با کیفیتی بازی می‌کردیم ولی نتیجه نگرفته بودیم. امروز خدا را شکر توپ‌های‌مان به گل تبدیل شد و توانستیم بازی را با اختلاف ببریم.

سحرخیزان از بازی مقابل تیم سابقش گفت: امسال ۳بار مقابل هم بازی کردیم که ۲بار گل زدم. احترام ویژه‌ای برای تیم سابقم قائلم چون نمی‌توانم تاثیری که در مسیر پیشرفت من داشتند را نادیده بگیرم و ازشان تشکر کردم و قدردان زحمات‌شان هستم. ان‌شالله در ادامه شاهد پیشرفت چشم‌گیرشان باشیم. می‌دانم که با آمدن آقای شجاعی تیم بسیار خوب شده و امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند. جا دارد از تمام هواداران‌مان تشکر کنم که امروز ما را تنها نگذاشتند و سنگ تمام گذاشتند. این برد را تقدیم هواداران می‌کنیم. خیلی خوشحالم که مردم سیرجان توانستند امروز خوشحال بشوند.

سحرخیزان از شادی گلش مقابل تیم سابقش گفت: خیلی روی تیم ما فشار بود. من دفعات اولی که گل زدم مقابل تیم سابقم خوشحالی نکردم. ما مشکلی باهم نداریم و خوشحالی هم می‌کنم و تعهد دارم به مردم سیرجان. وقتی گل می‌زنم باید هم خوشحالی کنم چون فکر می‌کنم با گل من آنها هم خوشحال می‌شوند و من هم خوشحالی‌ام را به آنها انتقال دادم. حالا ناراحت هم شدند از آنها معذرت‌خواهی هم می‌کنم ولی آن لحظه تصمیم گرفتم خوشحالی کنم‌.

نظر شما