شناسهٔ خبر: 66700003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار کرمانشاه مطرح کرد

مهلت ۲ ماهه برای تکمیل خوابگاه دانشجویان فرهنگیان

استاندار کرمانشاه پس از بازدید خوابگاه نیمه کاره دانشگاه فرهنگیان، دستور تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل این خوابگاه را صادر و برای آماده‌سازی آن توسط اداره کل نوسازی، روزشمار ۶۰ روزه تعیین کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _ پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت _ پس از بازدید ساختمان خوابگاه نیمه‌کاره و ساختمان اصلی پردیس شهید صدوقی دانشگاه فرهنگیان، در ششمین جلسه کمیته استانی هیأت امنای این دانشگاه شرکت کرد.

در این جلسه مهمترین دغدغه‌های دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از جمله تکمیل خوابگاه نیمه‌کاره و تعیین وضعیت ساختمان زلزله‌زده دانشگاه، بررسی و تصمیم لازم برای رسیدگی به آن‌ها اتخاذ شد.

ساختمان خوابگاه دانشگاه فرهنگیان حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما مدت زیادی است که راکد مانده و منتظر تخصیص اعتبار است.

در جلسه امروز استاندار کرمانشاه با تأکید بر ضرورت تکمیل این خوابگاه برای استفاده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، دستور تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای آن را صادر کرد اما در عین حال گفت که اداره کل نوسازی استان موظف به آماده‌سازی خوابگاه تا ۲ ماه آینده است.

مسئولان کشوری دانشگاه فرهنگیان هم متعهد شده‌اند که برابر اعتبار تخصیصی از سوی استان، برای تکمیل این خوابگاه اعتبار تخصیص دهند.

دیگر مصوبه نشست امروز، بررسی وضعیت فنی ساختمان اصلی پردیس شهید صدوقی دانشگاه فرهنگیان بود، این ساختمان با وجود برخورداری از فضا و امکانات آموزشی و جانبی مناسب، به بهانه آسیب ناشی از زلزله، مدت‌هاست تعطیل شده و هیچ تصمیم یا اقدامی برای تعیین تکلیف آن انجام نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در جلسه امروز با دستور استاندار کرمانشاه مقرر شد که شورای فنی استان یک تصمیم روشن درباره وضعیت ساختمان اعلام و تکلیف آن را برای انجام اقدامات بعدی مشخص کند.

نظر شما