شناسهٔ خبر: 66699030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جلسه مشترک مدیران کل مسکن و شهرسازی و بنیاد شهید استان زنجان برگزار شد

مدیران کل مسکن و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در خصوص تامین مسکن ایثارگران تشکیل جلسه دادند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، این جلسه در دفتر «جعفر قزوینیان» سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان و با حضور «عباس برزگر» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و جمعی از مسئولان این بنیاد برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این جلسه ضمن تبریک انتصاب جعفر قزوینیان به سمت سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در مورد تامین مسکن خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان فاقد مسکن تاکید کرد.

تامین زمین و یا واحد مسکونی در شهرستان‌های تابعه و همچنین واگذاری زمین برای افراد مشمول در شهرهای تابعه نیز در این جلسه توسط «عباس برزگر» مطرح شد.

پیگیری تسریع در روند ساخت پروژه 224 واحدی فرزندان شهدا و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی آن، تامین مسکن از طریق طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان‌های تابعه، تامین مسکن برای افرادی با شرایط خاص که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

نحوه همکاری و ساخت مسکن در طرح قرارگاه امام «حسن مجتبی» علیه‌السلام با همکاری نهادهای ذی‌ربط، استفاده از ظرفیت‌های مسکن و شهرسازی در خصوص نحوه مشارکت در ساخت یادمان شهدا و نحوه همکاری در ساخت مسیر دسترسی به گلزار شهدای روستاهایی که مسیر به گلزار ندارند از جمله روستای «زاغج» از توابع بخش بزینه‌رود شهرستان خدابنده نیز در این جلسه بحث و تبادل نظر شد.
انتهای پیام/

نظر شما