شناسهٔ خبر: 66698951 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

استان مرکزی با جدیت موضوع دانشنامه دفاع مقدس را دنبال می‌کند

سرهنگ کریمی گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با جدیت موضوع دانشنامه را دنبال می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در مراسم سالگرد تاسیس سپاه اراک اظهار داشت: از سال ۹۵ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ابلاغ کردند که دائرة المعارف دفاع مقدس تهیه و تدوین شود. یکی از برکات کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی هدف گذاری بر روی موضوع دانشنامه دفاع مقدس است که تا به الان هم در حال پیگیری‌ می باشد.

وی گفت: بیش از ۸۰۰ مدخل شناسایی و در جلسات متعدد بحث و کارشناسی شده تعدادی از آنها نیز تهیه و به ثبت رسیده است. یکی از مداخل حائز اهمیت ما تشکیل سپاه اراک است که طی تشکیل کارگروهی مورد بررسی قرار گرفت و نتایج خوبی حاصل شد و امروز بخشی از این مقاله رونمایی می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی در خصوص موضوع دانشنامه دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دانشنامه دفاع مقدس بُعد علمی دارد و طبق بررسی‌ها و تحقیقات صورت می‌گیرد تا به چاپ برسد.

وی در پایان بیان داشت: در تمام مراحل دانشنامه دفاع مقدس بررسی‌های لازم توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام می‌شود و بعد از اتمام بررسی ها به مرحله چاپ و انتشار می‌رسیم، اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی با جدیت موضوع دانشنامه را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما