شناسهٔ خبر: 66698893 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعلام قرعه ملی‌پوشان تنیس روی میز در انتخابی المپیک

حریفان چهار ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، قرعه‌کشی مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس در منطقه آسیای میانه برگزار شد و ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران حریفان خود را شناختند.

 

براساس این گزارش،‌ در بخش مردان، نوشاد عالمیان در گروه دوم با شاهرخ اسکندروف از ازبکستان و آلشیر از قرقیزستان هم‌گروه شد.

در گروه سوم بخش مردان نیز، نیما عالمیان دیگر نماینده کشورمان با آلن از قزاقستان و کنژایف زوخید از ازبکستان هم‌گروه شد. در گروه نخست هم گراسیمنکو از قزاقستان، ارگشوف از قرقیزستان و آلا نظروف از ترکمنستان باهم در یک گروه قرار گرفتند.

همچنین در بخش بانوان مهشید اشتری در گروه اول با سروناز از قزاقستان، خدیجه روزالینا از ازبکستان و کودوساوا سودا از قرقیزستان هم‌گروه شد. در گروه دوم بانوان نیز ندا شهسواری از کشورمان با لاوروا آناستازیا از قزاقستان، مارخابو مگدوا از ازبکستان و آیانا از قرقیزستان هم‌گروه شد.

دو نفر اول هر گروه به جدول حذفی مسابقات راه پیدا خواهند کرد و برای کسب تک سهمیه مردان و زنان منطقه آسیای میانه به مصاف رقبای هم خواهند رفت.

نوشاد و نیما عالمیان همراه با ندا شهسواری و مهشید اشتری ترکیب تیم ملی کشورمان را در رقابت‌های گزینشی  المپیک 2024 پاریس را تشکیل می‌دهند که با هدایت جمیل لطف‌الله نسبی و حمیده ایرانمنش در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.

مسابقات آسیای میانه با حضور کشورهای ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان و ترکمنستان از 28 تا 30 اردیبهشت ماه به میزبانی تاشکند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما