شناسهٔ خبر: 66698890 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استقبال پاکستانی‌ها و چینی‌ها از فرصت‌های سرمایه گذاری در منطقه ویژه بیرجند

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی گفت: سرمایه گذاران پاکستانی و چینی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند سرمایه گذاری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

ابراهیمی رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در زمینه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی خراسان جنوبی در تهران، هیئت تجار پاکستانی به استان سفر و از منطقه ویژه اقتصادی بازدید کرد گفت: ظرفیت‌های ایجاد شده در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی مورد استقبال این تجار واقع شد.

او افزود: با رایزنی‌های انجام شده، مقرر شد این سرمایه گذار مواد خام معدنی خراسان جنوبی در حوزه بنتونیت را خریداری کند و سپس در منطقه ویژه اقتصادی استان فرآوری و محصول نهایی خود را به هر مقصدی که خواست صادر کند.

ابراهیمی اظهار کرد: به زودی قرارداد منعقد خواهد شد و در کمتر از دو سال واحد این سرمایه گذار به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان همچنین با اشاره به بازدید سرمایه گذار چینی از منطقه ویژه اقتصادی تصریح کرد: تصمیمات و نتایج خوبی اخذ شد که در آینده نزدیک نتایج را اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

او با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در تهران از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت گفت: در این نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری خراسان جنوبی برای هیئت‌هایی از ترکمنستان، قزاقستان، کامرون، روسیه، چین، پکن، پاکستان و افغانستان معرفی شد.

نظر شما