شناسهٔ خبر: 66698823 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

ال جی از هدفون بی سیم خود با باتری ۳۶ ساعتی رونمایی کرد

صاحب‌خبر -

ال جی از هدفون بی سیم جدید خود با ویژگی‌های جذاب پرده‌برداری کرد. همچنین طراحی ایرباد جدید Tone Free T90S بهتر شده است و می‌تواند با یکبار شارژ تا ۳۶ ساعت دوام بیاورد.

ال جی عضو جدیدی را به خانواده محصولات صوتی خود اضافه کرده است. هدفون بی سیم ال جی Tone Free T90S نام دارد و نسبت به نسل گذشته از کیس کوچکتر، درایورهای اسپیکر بهتر و صدای فضایی دالبی اتموس بهره می‌برد. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از کیس دستگاه به دستگاه‌های صوتی قدیمی متصل شوند.

هدفون بی سیم جدید ال جی در میان بهترین ایربادهای سال قرار دارد

هدفون بی سیم ال جی هدفون بی سیم ال جی

ایرباد ال جی فری T90 با کیس شارژ بزرگی همراه شده بود. همین نیز سبب می‌شد که کاربران نتوانند آن را به‌راحتی حمل کنند. به‌همین‌خاطر نسل پیشین هدفون بی سیم ال جی در میان بهترین ایربادهای جهان قرار نمی‌گرفت. حتی می‌توان گفت که ایرباد ال جی در سیل اخبار فناوری گم شد. هرچند حالا غول کره‌ای طراحی دستگاه را بهبود بخشیده و آن را با ویژگی‌های جذاب قوی‌تر کرده است.

یکی از این تغییرات مهم درایورهای ۱۱ میلی‌متری هستند که بزرگتر از قبل شده‌اند. ال جی ادعا می‌کند که آنها را از گرافین خالص ساخته است. توجه داشته باشید که آنها با لایه‌ای از گرافین پوشیده نشده‌اند، بلکه کاملا از این ماده خاص ساخته شده‌اند. چنین چیزی پیشتر در دنیای ایربادهای بی‌سیم سابقه نداشته است. شرکت سازنده اعلام کرد که این مورد باعث بهبود عملکرد اسپیکرها می‌شود و همچنین میزان لرزش‌های ناخواسته را هم کاهش می‌دهد.

همچنین درایورهای گرافینی می‌توانند یک خروجی متعادل را تضمین کنند. ال جی همچنین در هنگام طراحی این ایرباد ۳۰۰ شکل گوش مختلف را بررسی کرده است تا بتواند بهترین گوشی را برای ایرباد آماده کند. به‌همین‌خاطر کاربران در استفاده طولانی‌مدت احساس ناراحتی نخواهند کرد.

همانطور که انتظار می‌رفت ال جی کیس شارژ ایرباد Tone Free T90S را به فناوری فرابنفش مجهز کرده است تا ۹۹.۹۹ درصد باکتری‌ها از بین بروند و سلامت گوش کاربر تضمین شود. هدفون بی سیم ال جی از قابلیت‌های نرم‌افزاری جذابی نیز بهره می‌برد. به‌لطف پشتیبانی از دالبی اتموس، ایرباد جدید می‌تواند کاربر را غرق در موسیقی کند. هرچند حالا شاهد اضافه‌شدن Dolby Atmos Optimizer نیز هستیم که به‌شما اجازه می‌دهد میزان فراگیری صدا را تغییر دهید.

دیگر ویژگی نرم‌افزاری جالب این گجت Dolby Head Tracking نام دارد. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید خروجی صدا را متناسب با حرکات سر خود هماهنگ کنید. در نتیجه فرد تجربه کاملی از صدای فضایی را خواهد داشت. در واقع شما احساس نمی‌کنید که یک ایرباد در گوش دارید، بلکه گویی در اتاقی با اسپیکرهای زیاد هستید.

هدفون بی سیم ال جی هدفون بی سیم ال جی

ایرباد T90S از صدای با رزولوشن بالا تا 24 بیت/۹۶ کیلوهرتز نیز پشتیبانی می‌کند. همراه شدن با سیستم اسنپدراگون ساوند و پشتیبانی از کدک‌های AAC، SBC و aptX Adaptive نیز در میان قابلیت‌های نرم‌افزاری این دستگاه دیده می‌شوند. اما یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هدفون بی سیم ال جی Plug & Wireless نام دارد که سبب می‌شود این گجت در میان بهترین ایربادهای سال 2024 قرار گیرد.

با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید کیس ایرباد را به هر دستگاه سیمی دیگر وصل کنید. به‌عنوان مثال امکان اتصال ایرباد به خروجی صدای کنترولر بازی، کامپیوتر اداری و یا حتی سیستم صوتی هواپیما وجود دارد. در این حالت شما بدون اتصال بلوتوث از ایرباد خود لذت خواهید برد. چنین ویژگی جذابی را پیشتر در هیچکدام از ایربادهای مطرح بازار ندیده بودیم.

ایرباد ایرباد

از دیگر قابلیت‌های هدفون بی سیم جدید ال جی می‌توان به حذف نویز تطبیقی، امکان اتصال همزمان به‌چند دستگاه و تماس‌های باکیفیت با کمک سه‌ میکروفون اشاره کرد. در صورتی که قابلیت حذف نویز غیرفعال باشد، باتری ایرباد می‌تواند انرژی لازم برای ۹ ساعت استفاده را فراهم کند. این میزان با کمک کیس دستگاه تا ۳۶ ساعت بیشتر نیز خواهد شد. شرکت سازنده برچست قیمتی ۲۲۹ پوند را برای این محصول انتخاب کرده و قرار است از خرداد ماه آن را در بازارهای جهانی عرضه کند.

بیشتر بخوانید:
هدفون بی سیم ریلمی بادز ایر ۶ پرو با شارژدهی طولانی رونمایی شد هدفون وایرلس هواوی FreeBuds 6i با باتری 35 ساعته معرفی شد چرا هدفون های سیمی همیشه از مدل های بی سیم بهتر هستند؟ اولین هدفون بی سیم مجهز به هوش مصنوعی رونمایی شد ایسوس از هدفون‌ بی‌ سیم گیمینگ جدید خود با قیمت ۲۰۸ دلار رونمایی کرد

نظر شما