شناسهٔ خبر: 66698811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای مرحله پنجم قرعه کشی اراضی جوانی جمعیت در یزد

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: مرحله پنجم قرعه کشی اراضی جوانی جمعیت برای متقاضیان واجد شرایط زمین در استان یزد همزمان با دهه کرامت برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

خواجه رضایی مدیر کل راه و شهرسازی استان یزدگفت: با انجام مرحله پنجم قرعه کشی اراضی جوانی جمعیت برای متقاضیان واجد شرایط زمین، استان یزد به عنوان اولین استان در بروز رسانی متقاضیان جوانی جمعیت شناخته خواهد شد.

وی افزود: تاکنون طی چهار مرحله قرعه کشی که قبلا و در مناسبت‌های مختلف برگزار شده، به ۴۲۱۷ متقاضی واجد شرایط در استان یزد زمین اهدا گردیده است.

خواجه رضایی گفت: در مراسمی که جمعه شب در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد و با حضور دکتر بذرپاش وزیر راه و شهرسازی برگزارخواهد شد، به ۵۰۰۸ متقاضی واجد شرایط دیگر نیز در استان یزد زمین اهدا خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد: با انجام این مرحله از قرعه کشی، تمام متقاضیان تایید نهایی شده در استان یزد از شماره قطعات تخصیصی به خود مطلع خواهند شد.

خواجه رضایی خاطرنشان کرد: استان یزد بعنوان استان پیشرو در اهدای اراضی موضوع قانون جوانی جمعیت بوده و اولین استانی است که تمامی تعهدات خود را تا این لحظه تعیین تکلیف نموده و برای متقاضیان آتی نیز در جشن‌های بعدی تخصیص اراضی صورت خواهد داد.

وی افزود: تا کنون از قرعه کشی‌های مراحل اول و دوم، در مجموع بالغ بر ۲۵۰۰ قرارداد منعقد و سایر متقاضیان حائز شرایط نیز به مرور با آنان قرارداد منعقد و با فراهم شدن تمام شرایط لازم، اراضی مختص آنان تحویلشان خواهد شد.

نظر شما