شناسهٔ خبر: 66698809 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیر انتشارات آرون مطرح کرد؛

با ۴ عنوان تازه نشر هنری در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران حضور داریم

مدیر نشر آرون گفت: گرایش ما در آثار هنری به مثابه فرهنگ بومی و آیینی ایران است. این دوره ما با ۱۵ عنوان تازه نشر در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور داریم که ۴ عنوان آن با موضوعات تخصصی هنر است.

صاحب‌خبر -

شهرام سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره رویکرد و گرایش هنری آثار هنری این انتشارات، گفت: رویکرد ما در هنر به تاثیر فرهنگ بومی و آئینی ایران بر هنر متمرکز است. با همین موضوع کتابی را در دو جلد به نام «تاریخ هنر در ایران» نوشته جهانگیر نصری اشرفی با همکاری گروهی از نویسندگان، گردآوری کرده‌ایم.

سلطانی درباره حضور انتشارات آرون در این دوره از نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران گفت: در این دوره ما با ۱۵ عنوان تازه نشر در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران حضور داریم که ۴ عنوان آن زیر مجموعه تخصصی هنر است.

همچنین او درباره پرفروش‌ترین کتاب این انتشارات به کتاب «رضا شاه» اشاره کرد و گفت: در این کتاب زندگی شاهان ایرانی بررسی شده است.

او ادامه داد: دومین کتاب گردآوری شده در انتشارات آرون کتاب «وازیگاه» در ۵ جلد است که هر جلد ۷۵۰ الی ۸۰۰ صفحه است.

سلطانی مطرح کرد: انتشارات آرون فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است. نام انتشارات آرون به معنای نیک سرشت و رفتار خوب است. این انتشارات از سال ۱۳۸۲ عناوین تخصصی هنری را به مجموعه انتشارات خود اضافه کرده است.

انتشارات آرون واقع در سالن ناشران عمومی راهروی ۳ میزبان بازدید کنندگان در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران است.

مدیر انتشارات آرون گفت: ما از سال ۱۳۷۳ تمام نمایشگاه‌های کتاب را شرکت کردیم. من از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) بسیار متشکرم که روابط خود را با ناشر حفظ کرده‌اند و شرایط فروش را رصد می‌کنند.

شما می‌توانید اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

نظر شما