شناسهٔ خبر: 66698566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اتمام طرح تامین آب شرب پایدار در قالب طرح محرومیت زدایی در سقز

تامین آب شرب پایدار و همچنین اصلاح شبکه دفع بهداشتی فاضلاب در ۲ ناحیه شهرستان سقز در قالب طرح محرومیت زدایی به اتمام رسید.

صاحب‌خبر -

اتمام طرح تامین آب شرب پایدار در قالب طرح محرومیت زدایی در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در راستای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در مناطق شهری و روستایی طرح تامین افت فشار آب در روستای کهریزه و آب شرب پایدار، همچنین اصلاح شبکه دفع بهداشتی فاضلاب در محله قوخ شهر سقز با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز و اداره آب و فاضلاب شهری سقز اجرا و به اتمام رسید.

سرهنگ جباری جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سقز گفت: سپاه شهرستان در اجرای این طرح در محله قوخ عملیات حفاری، خاکبرداری، خاکریزی و ترمیم معابر را به طول ۳ هزار متر انجام داده است که بیش از ۱۵۰۰ خانوار را زیر پوشش قرارداه که جمعیتی بالغ بر ۷ هزار نفر از نظر تامین آب شرب پایدار و دفع بهداشتی فاضلاب مشکلی نخواهند داشت.

صادقی رئیس اداره آب و فاضلاب سقز هم عنوان کرد: اصلاح شبکه به طول دو هزار متر جهت شبکه انتقال آب و تامین افت فشار در روستای کهریزه، احداث و راه انداز‌ی شبکه آب و فاضلاب برای مرتفع شدن مشکلات مردم این روستا و ساکنین آن با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان انجام شده است که در فصل گرما دیگر مشکلی برای تامین آب و دفع بهداشتی فاضلاب نخواهیم داشت.

گفتنی است در اجرای این طرح‌ها در این دو منطقه شهری و روستای حدود یک هزارو ۵۰۰ خانوار شهری و سیصد خانوار روستایی از آن بهره‌مند خواهند شد.

نظر شما