شناسهٔ خبر: 66698280 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

گزارش زنده: تراکتور 0 - 0 مس رفسنجان

دیدار تیم‌های تراکتور و مس در چهارچوب مسابقات جام حذفی در جریان است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، تیم‌های فوتبال تراکتور و مس رفسنجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند و به دنبال صعود به نیمه نهایی این مسابقات خواهند بود.

سرخپوشان تبریز در این مسابقه حمایت هوادارانشان را همراه خود خواهند داشت و با توجه به اینکه شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده‌اند در این مسابقات به دنبال جبران هستند و با تمام قوا برای کسب جام حذفی به میدان خواهند رفت.

محرم نویدکیا سرمربی تیم مس‌رفسنجان که شرایط این تیم را دگرگون کرده است و در مسابقات جام حذفی استقلال را از گردانه مسابقات کنار گذاشت با انگیزه‌های خاصی در این مسابقه شرکت کرده و به دنبال حذف کردن یک تیم مدعی دیگر خواهد بود.

این مسابقه یکی از حسا‌س‌ترین بازی‌های مرحله یک چهارم جام حذفی است و برنده این دیدار به مصاف برنده چادرملو و آلومینوم اراک خواهد رفت.

زمان و مکان برگزاری: یک چهارم نهایی جام حذفی - 27 اردیبهشت 1403 - ورزشگاه یادگار امام

داور: حسن اکرمی - کمک‌ها: محمدعلی پورمتقی، علی اکبر نوری و هادی علی نیافر ناظر: فریدون اصفهانیان

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، صفا هادی، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری

سرمربی: حمید مطهری

ترکیب مس‌رفسنجان:

حامد‌لک، حسن جعفری، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، سعید واسعی، محمدمهدی محبی، منتظرمحمد و سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

 

نظر شما