شناسهٔ خبر: 66698183 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

قطع همکاری محترمانه با افشاریان و سهیل مهدی!

در پی اتفافات اخیر در باشگاه مس رفسنجان، خداداد افشاریان و سهیل مهدی از ریاست کمیته داوران و کمیته مسابقات استعفا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از ورزش سه این استعفاها با موافقت مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ مواجه شده است.فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با انتشار اطلاعیه ای بدون اعلام هیچ دلیلی دانیال مرادی را به طور موقت به عنوان مسئول کمیته داوران و محمدرضا کشوری را به عنوان مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ معرفی کرده است.

در روزهای گذشته حواشی زیادی پیرامون خداداد افشاریان رییس کمیته داوران فدراسیون و سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ به وجود آمده است. در این خصوص شایعاتی مبنی بر استعفای افشاریان و مهدی نیز از سمت های خود مطرح شد که خیلی سریع تکذیب شد.

حالا فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای عصر پنجشنبه منتشر کرده بدون آنکه نامی از افشاریان و مهدی بیاورد قطع همکاری با آنها را به طور موقت اعلام کرده و البته با حکم مهدی تاج جانشین های آنها نیز مشخص شده است.

1938063

در اطلاعیه منتشر شده از سوی فدراسیون فوتبال آمده است: «با حکم مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، دانیال مرادی به طور موقت عهده دار مسئولیت امور مرتبط کمیته داوران تا تعیین سرپرست برای این کمیته شد. همچنین با حکم رئیس سازمان لیگ فوتبال، محمدرضا کشوری فرد،عهده دار وظایف کمیته مسابقات سازمان لیگ شد.»

بی‌شک این ماجرا ابعاد گسترده‌تری خواهد داشت و باید منتظر زوایای جدید آن باشیم. شاید در روزهای آینده فدراسیون فوتبال شفاف سازی بیشتری نیز در این خصوص داشته باشد و اتفاقات تازه‌تری را هم شاهد باشیم.

257 251

نظر شما