شناسهٔ خبر: 66698117 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اختتامیه اجلاس رؤسای شورا‌های اسلامی کلان شهر‌ها در قم برگزار شد

هفتاد و یکمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شورا‌های اسلامی کلان شهر‌های مرکز استان با قرائت بیانیه در قم به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

در اختتامیه هفتاد و یکمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شورا‌های اسلامی کلان شهرها، مهدی چمران، رئیس مجمع مشورتی شورا‌های اسلامی کلان شهر‌ها و مراکز استان‌ها گفت: شورا‌ها در رشد خدمات شهری بسیار تاثیرگذار هستند و حمایت و همکاری صمیمانه بین اعضای شورا برای اجرای قوانین مصوبات و پیگیری مطالبات مردمی بسیار ضروری است.

در ادامه این اجلاسیه سیدمحمد آقامیری استاندار قم مهمترین فعالیت شورا‌ها را خدمت به مردم و پیگیری هر آنچه که به نفع مردم است دانست و گفت: شورا‌ها باید خدمات را در کمترین زمان ممکن به مردم ارائه دهند.

سید مرتضی سقایان نژاد، شهردار قم در این اجلاس گفت: شورا‌ها با وحدت و بهره‌گیری از تجربه و دانش و بدون تعصبات حزبی می‌توانند از ظرفیت خود برای رشد و پیشرفت شهر‌ها استفاده کنند.

در این نشست نمایندگانی از ۴ کمیسیون «سلامت و محیط زیست»، «توسعه و عمران شهری»، «حقوقی و اقتصادی» و «فرهنگی و اجتماعی» موضوعات مورد بحث و بررسی در کمیسیون‌ها که دیروز برگزار شد را قرائت کردند.

همچنین رؤسای شورا‌های اسلامی شهر یزد، رشت، البرز، خراسان رضوی نیز چالش‌ها سوالات و درخواست‌های خود را از رئیس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلان شهر‌ها و مراکز استان‌ها مطرح کردند.

اعضای حاضر در این اجلاس امروز همچنین با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت دیدار و گفتگو کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما